×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

مجلس آمادگی لازم برای حمایت از نخبگان جهاد دانشگاهی را دارد

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه گفت: امروزه جهاد دانشگاهی یکی از با ارزش ترین سرمایه های علمی، معنوی و مادی کشور به شمار می‌رود و مجلس آمادگی لازم برای حمایت از طرح‌های نخبگان و متخصصان این نهاد علمی و پژوهشی را دارد.

مجتبی یوسفی به فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در طول ۴۰ سال اخیر انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در عرصه‌های گوناگون علمی، پژوهشی و آموزشی فعالیت‌های ارزشمندی را با محوریت انقلاب اسلامی انجام داده است.

وی در ادامه افزود: باید از تجربیات نخبگان جهاد دانشگاهی برای پیشبرد اهداف کشورمان در عرصه‌های گوناگون استفاده لازم برده شود و همچنین نخبگان و مسئولان این نهاد مهم  نیز باید برای توسعه کشور تمام توان خود را به کار گیرند.

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به اینکه تکیه بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را مرتفع کند، تاکید کرد: با فعال‌سازی ظرفیت‌های داخلی، بسیاری از مشکلات کشور اعم از بیکاری جوانان، مسائل اقتصادی و معیشتی و … برطرف خواهند شد و مجلس شورای اسلامی آمادگی لازم برای حمایت از طرح‌های نخبگان و متخصصان جهاد دانشگاهی را دارد.

نماینده مردم اهواز در ادامه افزود: در حال حاضر از هر زمان دیگری توجه به پتانسیل‌ها، طرح های جدید و اندیشه های نو و خلاقانه نخبگان جهاد دانشگاهی، برای توسعه کشور در زمینه‌های مختلف امری ضروری است.

یوسفی به فعالیت‌های مثمر ثمر جهاد دانشگاهی در عرصه‌های گوناگون برای کشور اشاره و عنوان کرد: یکی از دستاوردهای ارزشمند تشکیل جهاد دانشگاهی، علاوه بر تربیت نیروهای مومن و برجسته، تلاش و توجه به استعدادیابی و پرورش نخبگان در زمینه‌های مختلف است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خانه ملت، وی در ادامه افزود: تمامی پیشرفت های موجود در حوزه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی جهاد دانشگاهی، به واسطه حضور انسان های اهل فکر و اندیشه بوده است.

نماینده مردم اهواز به توجهات ویژه رهبر معظم انقلاب به جهاد دانشگاهی اشاره و تصریح کرد: رهبر انقلاب توجه ویژه‌ای به این نهاد انقلابی دارند؛ بنابراین امروزه جهاد دانشگاهی یکی از با ارزش ترین سرمایه های علمی، معنوی و مادی کشور به شمار می‌رود که در صورت استفاده از افکار و اندیشه‌های آن، بسیاری از مشکلات‌مان حل خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.