×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

کلیه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد به استخدام رسمی دولت درمی‌آیند

«سعید اوحدی» امروز (پنج‌شنبه ۳۰ مرداد) در حاشیه انعقاد تفاهم‌نامه در رابطه با موضوع مسکن و اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز توفیقی داشتیم ۲ تفاهم‌نامه بسیار مهم را در زمینه خدمات‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران امضا کنیم.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه یکی از این تفاهم‌نامه‌ها تامین زمین برای مسکن بیش از ۱۰ هزار نفر از جامعه ایثارگری است افزود: با امضای این تفاهم‌نامه این نوید را می‌دهم که موضوع مسکن استان در قالب جدول زمان‌بندی به صورت کامل حل شود.

وی با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه دوم شامل تامین و ایجاد اشتغال برای ۱۱ هزار نفر از جامعه ایثارگری و فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان استان است اضافه کرد: البته بر اساس ماده ۲۱ خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگران، کلیه دستگاه‌ها موظف هستند ۲۵ درصد از سهمیه استخدام‌های خود را به جامعه ایثارگری اختصاص دهند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تصریح کرد: همچنین بر اساس بند ج ماده ۸۷ قانون برنامه توسعه ششم کشور، دولت مکلف شده تا پایان این برنامه، تمامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد به بالا را به استخدام رسمی دولت در بیاورد.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا هماهنگی‌های لازم با سازمان امور استخدامی کشور انجام شده و به زودی آئین‌نامه اجرایی و آزمون اختصاصی آن اعلام می‌شود.

شیستان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.