×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

جامعه بایستی قدردان انسانهای مقدسی تحت نام پزشک باشند

فرماندار ویژه شهرستان آبادان خطاب به پزشکان گفت: شما انسانهای مقدسی هستید که بایستی جامعه قدردانتان باشد.

 سید زین العابدین موسوی پیش از ظهر امروز در آئین نکوداشت پزشکان منطقه آزاد اروند که در محل سرسرای اجتماعات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: کرونا ما را متوجه تلاشها و سخت کوشی های این قشر زحمتکش کرد و لذا تکریم کمترین کاریست که می توان در ازای این مجاهدت انجام داد.

وی با بیان اینکه کارکرد پزشکان خدمت به خلق و مخلوق است و اینان به خدا نزدیکترند، افزود: کارکرد پزشکان آنست که امید را به مردم منتقل و غم و اندوه را از آنان دور می کند، آنان امید را در کالبد کسانی که دل از دنیا می کنند، زنده می کنند و وقتی ما به خدمات و کارهایی که انجام می دهید نگاه می کنیم، شرمنده می شویم.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان تصریح کرد: کادر درمانی، اعم از پزشکان و پرستاران مردم را به امید و آرزوهایشان می رسانند و بیماران را مداوا می کنند، آنها عمرشان را در کنار مردم سپری می کنند و تلخی را به شیرینی تبدیل می کنند و این ها صبر و حوصله می خواهد.

موسوی پزشکان را دست خداوند و حضورشان را به مثابه حضور پیامبر دانست و یادآور شد: شما پزشکان دم مسیحایی به جامعه تزریق می کنید و دردمندانی که به نوعی به شما دخیل بسته اند تا شفا یابند را کمک می کنید.

وی گفت: منطقه آزاد اروند در پیک نخست شیوع کرونا و تا الان و همچنان ادامه دار در کنار مردم بوده و هست و خدمات بسیاری را ارائه کرده که شاید بسیاری ندانند و یا نمی خواهند که بدانند و یا اطلاع رسانی درستی انجام نشده اما ما تمام کمک ها و کارهای خوب فراوانی را که انجام شد، دیدم و از این بابت قدردانی می کنیم.

وی افزود: از همگان اعم از کادر درمانی، پزشکان و پرستاران، اصحاب رسانه، دستگاههای اجرایی، نیروهای جهادی، انتظامی، نظامی، سپاه، ائمه جمعه و جماعات و مردم که در یک همکاری عمومی ما را در جهت کنترل ویروس منحوس کرونا همراهی و کمک کردند، قدردانی می کنم.

آریا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.