×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی گفت: آغاجاری با وجود منابع عظیم نفتی و تعداد بالای بیمه شدگان باید در اولویت راه‌اندازی بیمارستان تامین اجتماعی باشد.

محمدطلا مظلومی در این زمینه  اظهار داشت: آغاجاری با وجود منابع عظیم نفتی و تعداد بالای بیمه شدگان باید در اولویت راه‌اندازی بیمارستان تامین اجتماعی باشد.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی باید خود را مکلف به این موضوع کند و اینجانب تا حصول نتیجه دست از تلاش بر‌نمی‌دارم زیرا مردم این شهر محروم برای درمان‌های ساده هم باید جاده‌های خطرناک به سمت شهر بهبهان را جهت ویزیت در بیمارستان مذکور طی کنند.

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در تشریح جزئیات دیدار مجمع نمایندگان خوزستان با مدیرعامل این سازمان بیان کرد: بیمارستان بهبهان در سال ۱۳۷۵ با ۹۶ تخت ثابت تاسیس شده که اکنون پس از ۲۴ سال جوابگوی نیازهای درمانی شهرستان با توجه به نرخ رشد جمعیت و پیشرفت تکنولوژی نیست.

وی با ابراز گلایه از وضعیت ساختمانی بیمارستان گفت: علاوه بر مشکلات ساختمانی، موضوع نیاز مبرم بیمارستان برای تخصیص دستگاههای آندوسکوپی، نفروسکوپی، آرتروسکوپی و سی تی اسکن با توجه به افزایش بیماری‌هاست که این سازمان باید آن را در دستور کار خود قرار دهد.

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری با بیان این‌که تعداد بالای بیمه شدگان در بهبهان دین سنگینی بر گردن تامین اجتماعی است عنوان کرد: بیمارستان بهبهان علاوه بر تامین نیاز مردم این شهرستان، بیمه شدگان استان‌ها و شهرهای همجوار را نیز برآورده می‌کند که جای خالی استقرار یک درمانگاه اختصاصی را به شدت بوجود آورده است.

مظلومی تصریح کرد: مدیرعامل سازمان باید علاوه بر الزام استخدام بومی‌های استان و عدم پذیرش غیر بومی‌ها نسبت به افزایش ظرفیت بیمه کارگران ساختمانی اقدام کند.

تسنیم

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.