×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

رئیس ‌مجلس شورای اسلامی وارد آبادان شد

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که با پرواز عادی و مسافری عازم خوزستان شده است، دقایقی پیش وارد فرودگاه آبادان شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در خوزستان و  غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و مسئولان استانی قرار گرفت.

عزیمت چهارروزه رئیس مجلس به استان خوزستان با هدف بازدید و نظارت میدانی بر حوزه‌های انتخابیه نمایندگان استان و بررسی مشکلات این مناطق و پیگیری مطالبات مردم انجام می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در روز اول سفر خود به خوزستان از شهرستان آبادان، خرمشهر، شادگان و ماهشهر بازدید می‌کند، در روز دوم سفر به امیدیه، بهبهان، رامهرمز، ایذه و مسجدسلیمان و روز سوم به شوشتر، اندیمشک، احمد فداله و شوش سفر می‌کند و در روز چهارم سفر خود به خوزستان در اهواز و سوسنگرد حضور می‌یابد.

اولویت‌هایی که در سفر آقای قالیباف مورد بررسی قرار می‌گیرند، بحث‌های آب، فاضلاب، انتقال آب، کشاورزی و طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری است، همچنین مسایل اشتغال و صنایع استان به‌ویژه در حوزه نفت و فولاد بررسی خواهند شد.

‌در این سفر بحث راه‌های اصلی و روستایی، ریلی، بنادر استان و بحث محیط زیست و حق‌آبه رودخانه‌ها و تالاب‌ها به‌صورت جدی بررسی و پیگیری خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.