×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

لزوم سرمایه گذاری درحوزه تعلیم و تربیت/استفاده ازدانشگاه فرهنگیان

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه فرهنگیان برای پرورش معلمان توانمند، گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه تعلیم و تربیت مهم و ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد ظهر امروز در سی و چهارمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کشور، اظهار کرد: زمانی یک جامعه در مسیر رشد و توسعه قرار می‌گیرد که به دستگاه تعلیم و تربیت و نقشی که این نهاد در پرورش سرمایه‌های اجتماعی دارد، توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی به نقش برجسته دانشگاه فرهنگیان در تربیت دانشجو معلمان برای ورود به آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: باید از ظرفیتی که این دانشگاه برای توانمندسازی علمی معلمان دارد، نهایت بهره را ببریم و به واسطه این دانشگاه در حوزه پرورش نیروی انسانی سرمایه‌گذاری کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان در عین حال بر لزوم مهارت آموزی در مدارس تأکید کرد و گفت: حرکت به سمت مهارت آموزی زمینه‌ساز کاهش آمار بیکاری و ایجادکننده رشد اقتصادی است. از این رو باید آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در آموزش و پرورش توسعه پیدا کند.

بنا به این گزارش سی و چهارمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور از امروز به مدت دو روز و با حضور مقام معظم رهبری و وزیر آموزش و پرورش کشور به صورت ویدئوکنفرانس آغاز شد.

در این اجلاس یک هزار و ۵۷۵ نفر از رؤسا، مدیران ارشد، مدیران کل استانی، نمایندگان ولی‌فقیه استان‌ها، علما و نمایندگان مجلس حضور دارند و خانواده‌ها و دانش آموزان می‌توانند هم‌زمان آن را از طریق شبکه شاد مشاهده کنند.

مهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.