×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

مشارکت فعال کارکنان زمینه استمرار کار و تحقق برنامه های حفاری چاه های نفت و گاز  را در شرایط کرونایی فراهم آورد

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: برنامه ریزی، پایش و اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای همسو با مشارکت فعال مجموعه کارکنان زمینه استمرار کار و تحقق برنامه های حفاری چاه های نفت و گاز  را در مناطق عملیاتی در شرایط شیوع ویروس کرونا فراهم آورد.

 مهندس سید عبداله موسوی در نشست با نماینده سازمان های مردم نهاد و رئیس خانه سلامت استان خوزستان و بازرس ویژه استانداری در ستاد استانی کرونا،  افزود: سلامت کارکنان و ساکنان مناطق عملیاتی پیرامون دستگاه های حفاری اولویت مهم کاری این شرکت است.

وی در این نشست که به منظور تقدیر سازمان های مردم نهاد استان از مدیریت و فوریت های پزشکی شرکت تشکیل شد، اظهار کرد: ما ملزم به رعایت دستورالعمل ها و الزامات ستاد ملی مقابله با کرونا و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به موازات ضوابط و مقررات HSE  هستیم.

موسوی گفت: شرکت ملی حفاری ایران همزمان با شیوع ویروس کرونا، ضمن برنامه ریزی مدوّن، اقدامات ارزشمندی در دستور کار قرار داد و رویکرد خود را بر مبنای حفظ سلامت کارکنان با محوریت فوریت های پزشکی و HSE ترسیم و به اجرا گذاشت.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران افزود: سلامت منابع انسانی این شرکت با توجه به وسعت عملیاتی در چند استان کشور و  سکونت خانواده های کارکنان در بیش از یکصد شهر با به کارگیری امکانات بهداشتی و درمانی مناطق عملیاتی همکاری و تلاش مضاعف پزشکان مقیم درمانگاه های مستقر در دستگاه ها و اردوگاه های حفاری به نحو مطلوب حفظ و این شرکت بدون دغدغه  وظایف محوله را تحقق بخشید.

وی اظهار کرد: در همین راستا حسب سیاست های وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران، این شرکت از انجام وظایف محوله در چارچوب مسئولیت های اجتماعی نیز غافل نبوده و تلاش های موثری در جهت تامین سلامت و نیازهای ساکنان مناطق همجوار از نظر خدمات بهداشتی و درمانی ارایه داده است.

موسوی با بیان اینکه مردم بسیار قدرشناس هستند و خدمت به آنان بالاترین افتخار است، گفت: این شرکت متعلق به مردم و در خدمت مردم  می باشد و از داشته های ارزشمند نظام است  که در چند دهه فعالیت نشان داده می تواند در هر شرایطی نسبت به انجام  وظایف ذاتی و اهتمام به مسئولیت ها و فعالیت های اجتماعی به نحو مناسب عمل نماید.

در این نشست دکتر سیروس داودی نماینده سازمان های مردم نهاد و رئیس خانه سلامت استان و امیر افضلی نیا بازرس ویژه استانداری خورستان در ستاد استانی کرونا  در سخنانی عملکرد شرکت ملی حفاری ایران را در تحقق برنامه ها و اجرای پروتکل های بهداشتی و خدمات این شرکت در ابعاد مقابله با شیوع ویروس کرونا و مسئولیت های اجتماعی ارج نهاده و با اهدا لوح سپاس از تلاش ها و زحمات مهندس سید عبداله موسوی مدیرعامل و خانم پریسا قاسمی رئیس فوریت های پزشکی شرکت تقدیر نمودند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.