×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

انتقام سخت نیروی انتظامی از عوامل شهادت ۲ مرزبان خوزستانی

سردار سید محمد صالحی در نخستین روز از هفته ناجا اظهار کرد: روز سیزدهم مهر ماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام پر افتخار روز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ثبت شده اما به لحاظ تقارن ماه صفر و ایام اربعین حسینی (ع) و وضعیت خاص ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا با تدابیر سلسله مراتب فرماندهی از امروز ۲۷ مهر ماه با شعار با هم برای امنیت و سلامت آغاز شده و تا دوم آبان ماه با اجرای برنامه‌های متنوع ادامه دارد.

فرمانده انتظامی خوزستان با تاکید بر اینکه با توجه به آغاز ماه ربیع و امکان اجرای برنامه‌های متنوع برای یگانها وجود دارد، بیان داشت: برای حفظ سلامتی همه همکاران تمام برنامه‌ها با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی اجرا شوند.

سردار صالحی با بیان اینکه نیروی انتظامی در تمامی عرصه‌ها از حادثه سیل تا شیوع ویروس منحوس کرونا پیشگام و پیش‌قدم است، گفت: مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت در راه حفظ جان و سلامتی هموطنان بخصوص خوزستانی‌های عزیز به صورت شبانه روزی در حال کار، فعالیت و تلاش هستند.

وی در ادامه ضمن تسلیت شهادت دو تن از همکاران ما در مجموعه مرزبانی استان خوزستان در روزهای گذشته، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته مرزبانان استان در عملیاتی، تعدادی از اشرار مسلح که عاملان شهادت همکاران مرزبان ما بودند را به درک واصل و تعدادی از این قاچاقچیان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: در این عملیات مقادیر قابل توجهی هم مهمات و سایر مواد ممنوعه کشف شد که این پیروزی موجب فخر و مباهات مجموعه فرماندهی انتظامی استان و مرزبانی است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.