×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

راه‌اندازی نیروگاه دوم سد دز ۲ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی ایجاد می‌کند

فریدون حسنوند شامگاه چهارشنبه در همایش چشم انداز توسعه با نگاهی به ظرفیت سد دز افزود: این طرح مصوبه شورای اقتصاد را دارد و می تواند به عنوان یک طرح ملی و بزرگ محقق شود. از آبی که هرازگاهی با رهاسازی سبب خسارت می شود می توان با راه اندازی نیروگاه دوم به نحو شایسته استفاده کرد.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیروگاه دوم دز را یک ماموریت جدید برای مجموعه این سد دانست و بر لزوم پیگیری جدی آن تاکید کرد.
وی افزود: ما به دنبال تبدیل  اندیمشک به قطب صنعتی، نیروگاهی، کشاورزی و گردشگری هستیم و لذا استفاده از همه ظرفیت های شهرستان برای رسیدن به این اهداف ضروری است.
حسنوند بیان کرد: ۱۱هزار هکتار زمین آبی پایین دست سد دز وجود دارد و اگر درست برنامه ریزی شود از ظرفیت آب موجود برای نیازهای کشاورزی شهرستان استفاده خواهد شد.
وی افزود:۶۵ کیلومتر طول دریاچه دز است و باید از این ظرفیت برای پرورش ماهی و حتی توسعه گردشگری استفاده شود.
فرماندار اندیمشک هم با تاکید بر لزوم تلاش مضاعف برای برداشتن گام های بزرگ در شهرستان گفت: از سرمایه گذاری به نحو شایسته ای برای ایجاد اشتغال استفاده می شود.
پیمان جهانگیری با تشریح تلاش های صورت گرفته طی سالهای اخیر افزود: ایجاد فرصت شغلی مهمترین عامل امنیت اجتماعی است و با تحقق فرصت شغلی ،زمینه برای امنیت پایدار فراهم می شود.
وی اظهار داشت: مردم از مسئولین انتظار دارند و مهمترین مطالبه مردم موضوع اشتغال است.ایجاد فرصت شغلی مهمترین اولویت ما است و از همه پتانسیل ها در این راستا استفاده می شود.
فرماندار اندیمشک بیان کرد: ظرفیت های سد دز و سد کرخه برای تحقق طرح های صنعتی،گردشگری ، کشاورزی حائز اهمیت هستند.

ایرنا

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.