×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان گفت: وزارت آموزش وپرورش مجوز جذب ۲ هزار نفر نیروی خرید خدمات آموزشی در استان خوزستان را صادر کرد.

کوروش مودت در شورای آموزش وپرورش خوزستان در سرسرای استانداری با بیان اینکه این تعداد نیروی آموزشی برای دوره پیش دبستانی ودبستان جذب نمی شوند افزود: بیشتر این نیروهای آموزشی برای دوره های متوسطه جذب خواهند شد.

وی گفت: وزارت آموزش و پرورش ۵۰۴ میلیارد ریال برای جذب این تعداد نیرو مصوب کرده است و اقدام لازم برای جذب این تعداد نیروی آموزشی به زودی اجرایی می شود.

مودت در ادامه به کمبود ۱۸ هزار معلم در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده در چهار سال آینده آموزش و پرورش خوزستان از نظر نیروی انسانی بی نیاز می شود و در این راستا تلاش می شود نیروی آموزشی مازاد سایر استان ها جذب شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه طرح خرید خدمات برای نخستین بار در استان خوزستان اجرا می شود افزود: در این مسیر ممکن است نارضایتی ایجاد شود اما باید نواقص به حداقل برسد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان به رتبه های خوزستان در کنکور امسال نیز اشاره کرد و افزود: خوزستان در کنکور امسال ۶۲ رتبه زیر هزار و۲۹۳ رتبه زیر هزار منطقه ای کسب کرد.

مودت با اشاره به وضعیت جذب دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در استان گفت: ۲هزار و۴۰۰نفردانشجوی دانشگاه فرهنگیان درهشت شهرستان خوزستان مراحل جذب را طی می کنند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان نیز در این نشست گفت:در طرح خرید خدمات آموزشی از ظرفیت بخش خصوصی استفاده می شود تا نیروهای کارآمد به کار گرفته شوند.

حرج چلداوی افزود: برای انجام این کاریکسری مستندات قانونی لازم است که در حال جمع آوری است.

طرح خرید خدمات آموزشی که در ۲۴ استان کشور اجرا شده برای نخستین بار است که در خوزستان عملیاتی خواهد شد.

ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.