×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

استفاده مستمر از سوخت پاک در واحد‌های نیروگاه رامین اهواز

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: استفاده بهینه از سوخت گاز و استفاده نکردن از مازوت یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های ما به منظور صیانت از محیط زیست و کاهش سطح استهلاک تجهیزات فنی این نیروگاه یک هزار و ۸۵۰ مگاواتی است و همه راهکار‌ها و اقدامات تخصصی خود را برای تداوم این رویکرد بکار گرفته ایم.
خلیل محمدی افزود: سوخت مازوت آسیب‌های متعددی به تجهیزات نیروگاهی وارد می‌کند و ما نیز هیچ تمایلی به استفاده از این سوخت در واحد‌های تولیدی خود نداریم.
وی ادامه داد: با تامین مستمر گاز مورد نیاز نیروگاه در ۶ ماه دوم سال نیز شاهد تداوم استفاده واحد‌های نیروگاه رامین از این سوخت پاک باشیم.
سرپرست اداره H.S.E نیروگاه رامین اهواز نیز خاطر نشان کرد: رعایت استاندارد‌های زیست محیطی و نظارت دقیق مجموعه H.S.E بر عملیات‌های بهره برداری و تعمیرات واحد‌های نیروگاه به منظور رعایت الزامات و شیوه نامه‌های زیست محیطی به صورت مستمر و شبانه روزی اعمال می‌شود تا از بروز هرگونه آلودگی هوا، آب و خاک در محیط پیرامون نیروگاه جلوگیری نماییم.

ویدا صادقی دهکردی همچنین برخورداری نیروگاه رامین از سیستم پایش لحظه‌ای دود و کنترل مداوم پارامتر‌های زیست محیطی از طریق آزمایشگاه مجهز محیط زیست این نیروگاه را از اقدامات مستمر در این خصوص عنوان کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.