×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

جذب ۴۶پزشک متخصص جدید در دانشکده علوم پزشکی آبادان

آیین معارفه ۴۶پزشک متخصص جدید دانشکده علوم پزشکی آبادان دقایقی پیش برگزار شد.

در این مراسم که با فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سینما مهر آبادان برگزار شد این ۴۶ پزشک برای شروع به کار در بیمارستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان  معرفی شدند.

پزشکان متخصص رشته‌های بیهوشی، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، رادیوتراپی، رادیولوژی، زنان و زایمان، چشم، پوست، ارتوپدی، بیماری‌های اعصاب، بیماری‌های داخلی، بیماری‌های عفونی، قلب و عروق، پزشکی هسته‌ای، توانبخشی، روانپزشکی، طب اورژانس، کودکان، گوش و حلق و بینی، آسیب‌شناسی و ارولوژی بعد از این آیین به صورت رسمی در جنوب غرب خوزستان آغاز به کار کردند.

دکتر حجت‌اله جانبی، قائم مقام دانشکده علوم پزشکی آبادان در این آیین ضمن خیرمقدم به پزشکان جدید این مجموعه اظهار کرد: در دوره‌ای که شکل نفس کشیدن ما را کرونا مدیریت می‌کند، مجبور شدیم شکل مراسم استقبال از پزشکان متخصص جدید را تغییر بدهیم و با فاصله در خدمت شما باشیم.

وی خطاب به این پزشکان با اشاره به این مهم که تمام قد در برابر دانش شما تعظیم می‌کنیم، بیان کرد: به جایی تشریف آوردید که به تقدس و تبریک آن ایمان داریم، فارغ از مباحث مذهبی و ملی که الویت هستند، حتی اگر با نگاهی انسانی به آبادان و خرمشهر بنگریم، متوجه می‌شویم که در متبرک‌ترین خاک حاضر هستیم.

این مقام مسئول دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: آرزو می‌کنم با همدلی و هماهنگی دردی را از آلام مردم صبور منطقه کم کنیم، مردم شریف شادگان نیز مردمی صبور، نجیب و قدرشناس هستند که اگر یک قدم برای آنها بردارید آنها ۱۰۰قدم جبران خواهند کرد.

دکتر جانبی با بیان اینکه حضور در این منطقه در دفتر افتخارتان ثبت خواهد شد، افزود: همچنان در این منطقه محدودیت‌هایی وجود دارد که امیدوار هستیم با حضور شما عزیزان بر آنها غلبه کنیم.

دکتر هوشان شریعتی، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز در این آیین اظهار کرد: امسال بعد از رایزنی های متعدد با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موفق به جذب ۴۶ پزشک متخصص برای حضور در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان شدیم.

وی اضافه کرد: نیروهای جدید، پزشکانی تازه نفس هستند که به مجموعه درمان و بهداشت ما کمک شایانی خواهند کرد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان با تاکید بر این موضوع که بیماری کووید ۱۹ همچنان شهروندان جنوب غرب خوزستان را مبتلا می‌کند، افزود: حضور پزشکان جدید می‌تواند در مسیر مبارزه با ویروس کمک شایانی را به مجموعه سلامت منطقه کند.

دکتر شریعتی گفت: خوشبختانه نه تنها در بخش تخصصی کمبود هیچ رشته و پزشکی را در منطقه احساس نمی‌کنیم بلکه بیشتر از ظرفیت نیز در محدوده فعالیت ما پزشک متخصص حضور دارند که از ایشان در سایر موارد درمانی و آموزشی استفاده می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همکاران بنده در رشته‌های فوق تخصصی هنوز تقسیم نشدند. با معاونت آموزشی رایزنی‌های لازم در این خصوص صورت گرفته است و در هفته‌های آینده از حضور ایشان هم در دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره‌مند خواهیم شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.