×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

حجت الاسلام و المسلمین موسوی در دیدار با فرمانده و جمعی از کارکنان نیروی انتظامی استان افزود: آسایش و آرامش حاکم در جامعه مرهون رشادت و تلاش‌های مخلصانه فرزندان این مرز و بوم است.
وی با تقدیر از تلاش های فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی استان ادامه داد : مولفه های ایجاد امنیت فقط مختص نیروی انتظامی نیست و دیگر مجموعه ها نیز باید برای تحقق این موضوع در کنار یکدیگر قرار بگیرند.
نماینده ولی فقیه در خوزستان تاکید کرد : ما از یک جهت وظیفه داریم قدردان زحمات ارزشمند نیروی انتظامی  باشیم و از جهت دیگر انتقال دهنده مطالبات مردمی باشیم که انشاءالله با تدابیری که اندیشه می شود مردم احساس امنیت مطلوبتری را در استان شاهد باشند.
فرمانده انتظامی  خوزستان نیز در این دیدار گفت : ویژه برنامه های هفته ناجا با شعار  با هم برای امنیت و سلامت در استان در حال برگزاری است.
سردار سید محمد صالحی افزود : امیدواریم با ایجاد بسترهای محکم برای امنیت و سلامت در استان خوزستان در هماهنگی، هم آوایی و همکاری مشهود و کم نظیر، ظرفیت های لازم و کارآمد برای تامین امنیت ملی و انضباط اجتماعی و حاکمیت قانون در جامعه را فراهم و تحکیم ببخشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.