×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

قرارگاه خاتم ۲۰ هزار میلیارد ریال زیرساخت در منطقه “اروند” ایجاد می‌کند

موعود شمخانی اظهار داشت: در راستای ایجاد زیرساخت‌ها در این منطقه این سازمان قرارداد ۲۰ هزار میلیاردی با قرارگاه خاتم الانبیاء منعقد کرده است.

وی افزود: این تفاهمنامه برای ایجاد زیرساخت‌های آب و فاضلاب، احداث پل‌های شهرهای آبادان و خرمشهر، بهسازی معابر شهری و ساحل سازی کارون منعقد شده و از هفته آینده این قرارگاه کار خود را در آبادان آغاز می‌کند.

شمخانی گفت: متاسفانه اکثر پروژه‌های عمرانی در آبادان به دلیل ناتوانی شهرداری این شهر متوقف شده و هفته آینده با حضور فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء عملیات احداث معابر شهری در فازهای یک تا چهار ذوالفقاری، شطیط، علوانیه و فاز ۲ امیرآباد آغاز می‌شود.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به مشکل اساسی آبادان در حوزه معابر افزود: برای رفع این مشکل در آبادان ۶ طرح در نظر گرفته شده که تاکنون این طرح‌ها ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند. اگر شهرداری ضعف اجرایی نداشت درصد پیشرفت پروژه ها به مراتب بیشتر بود و مردم آن را لمس می‌کردند و رضایتمندی آنها به مراتب بیشتر بود.

شمخانی افزود: برای به سرانجام رساندن طرح‌های مذکور تفاهم‌نامه‌ای با اعتباری بالغ بر هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال با قرارگاه خاتم‌الانبیاء منعقد شده است. این قرارگاه ۲۰۰ میلیارد ریال علاوه بر آن تفاهم نامه نیز برای لکه‌گیری آسفالت سطح شهر در نظر گرفته است.

تسنیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.