×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

پروژه‌های محرومیت‌زدایی اهواز با جدیت دنبال شود

آیت الله دکتر محسن حیدری آل‌کثیر نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و وحید معینی زاده معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز امروز از پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه اهواز بازدید کردند.

عضو مجلس خبرگان در این بازدید پیشرفت پروژه را بسیار خوب توصیف کرده و ابراز امیدواری کرد منشاء خیرو برکات زیادی از جمله حل مشکلات ترافیک باشد.

وی با تقدیر از پیشرفت پروژه‌های شهری اهواز، اظهار کرد: این پروژه به همت شهرداری اهواز و با حمایت شورای اسلامی شهر اهواز و همه مسئولان مربوطه و ورود فعالانه و مسوولانه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) یک روز قبل از شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی کلید زده شد و خدارا شکر بعد از گذشت ۷الی ۸ ماه شاهد پیشرفت خوبی در پروژه هستیم.

حیدری ادامه داد: امیدواریم به این شکل و با رفع موانع، شاهد آم باشیم تا ۵ الی۶ ماه دیگر این تقاطع غیر همسطح عظیم به بهره‌برداری برسد و ان‌شاءالله این چنین پروژه هایی در نقاط دیگر شهر به ویژه در مناطق کم برخوردار و محروم به زودی آغاز شود چرا که این مناطق در رنج هستند و از لحاظ عمرانی بسیار عقب بوده و نیاز مند همت های مردانه و انقلابی هستند.

وی بیان کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) که در کل کشور مایه خیر و برکت بوده و هست با ورودش امیدهای بسیار زیادی در دل مردم اهواز زنده کرده و امیدواریم پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مناطق کم برخوردار و محروم را یکی پس از دیگری پیش ببرند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.