×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تنها سه هفته از رونمایی جدیدترین گوشی تلفن همراه شرکت اپل می‌گذرد و با وجود بسته بودن مرز‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا حالا پای این گوشی هوشمند آمریکایی به بازار ایران باز شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بررسی‌های میدانی و جستجو در فضای مجازی ما را به سایت‌ها و صفحات مجازی اینستاگرامی رساند که با توضیحات کاملی اعلام کرده‌اند این محصول را با دو شرط می‌فروشند، یکی اینکه این کالا بدون رجیستری به مشتری تحویل داده می‌شود و دیگری اینکه از زمان ثبت سفارش حداقل پانزده روز زمان لازم است تا این محصول  به دست خریدار برسد.

آیفون ۱۲ بدون رجیستری با قیمت نجومی به ایران رسید

نکته حائز اهمیت این است که این محصول با قیمتی بسیار بیشتر از قیمت واقعی آن در درگاه مجازی در حال عرضه است. در حال حاضر محاسبه سرانگشتی نشان می‌دهد قیمت دلاری این سری از گوشی‌ها با دلار آزاد (به نرخ امروز ۲۸ هزار و ۴۵۰ تومان) میانگین چیزی در حدود ۳۰ میلیون تومان است. حال آنکه هزینه رجیستری و حقوق ورودی و هزینه‌های گمرکی این محصول جای خود دارد.

مدل قیمت (دلار) قیمت (تومان)
iphone ۱۲mini ۶۹۹ ۱۹.۸۸۶.۵۵۰
iphone ۱۲ ۷۹۹ ۲۲.۷۳۱.۵۵۰
iphone ۱۲pro ۹۹۹ ۲۸.۴۲۱.۵۵۰
iphone ۱۲pro max ۱۰۹۹ ۳۱.۲۶۶.۵۵۰

در حال حاضر فروشندگان داخلی این محصولات یا از اعلام قیمت تمام شده محصول خودداری کرده‌اند یا اینکه قیمت‌ آن را حدود ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان بیشتر از قیمت محاسبه شده با نرخ آزاد برای فروش آگهی کرده‌اند. این فروشندگان در آگهی‌های خود تاکید کرده‌اند که این  قیمت‌ها بدون هزینه رجیستری است، حال آنکه گوشی بدون رجیستری یعنی ابزاری بدون کارکرد که هزینه‌ای چند ۱۰ میلیونی برای مالک در بر داشته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.