×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تمدید رایگان دفترچه بیمه پایه سلامت

معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت خوزستان گفت: تا پایان سال جاری، متقاضیان پوشش بیمه رایگان اعم از صدور اولیه یا تمدید در صورت سکونت در شهر می‌توانند بدون ثبت درخواست ارزیابی وسع از پوشش بیمه پایه سلامت رایگان با اعتبار ۶ ماهه برخوردار شوند.
سید جمال امامزاده افزود: خانوار‌های متقاضی پوشش بیمه سلامت ایرانیان به منظور استفاده از خدمات موسسات خصوصی کماکان می‌توانند بر اساس خود اظهاری و پرداخت حق بیمه کامل یا با درخواست ارزیابی وسع و نتیجه آن و با پرداخت ۵۰ یا ۱۰۰ درصد حق بیمه و رعایت ضوابط مربوط به دوره انتظار، پوشش بیمه ایرانیان شوند.
وی ادامه داد: بیمه شدگانی که در حال حاضر از پوشش بیمه سلامت همگانی رایگان برخوردار هستند نیز در صورت تمایل می‌توانند پس از ابطال دفترچه بیمه سلامت، از پوشش بیمه ایرانیان برخوردار شوند.

معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت خوزستان بیان کرد: متقاضیان پوشش بیمه خواست برای پیشگیری از ازدحام در دفاتر پیشخوان، از طریق سایت سازمان بیمه سلامت ایران به آدرس https://www.ihio.gov.ir/ درخواست خود را در سامانه ثبت و پس از انتخاب به پیشخوان مورد نظر مراجعه و دفترچه بیمه خانوار خویش را دریافت کنند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.