×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

مدیر کمپین انتخاباتی «جو بایدن» بازداشت شد/ کشف برگه‌های رای پستی از خانه دالاس

دقایقی پیش، چند رسانه خبری که اتفاقا «دونالد ترامپ» چندین بار اخبار آنها را ریتوئیت کرده و مورد تائید قرار داده است، مدعی شدند که «دالاس جونز» مدیر کمپین جو بایدن در تگزاس توسط FBI بازداشت شده است. منبع: thegatewaypundit

بر اساس ادعای خبرنگار این خبرگزاری، از خانه دالاس مقدار قابل توجهی برگه‌های رای پستی کشف شده و او متهم است که با اقدامات سازمان‌دهی شده، این برگه‌های رای را به خانه‌های سالمندان در سراسر تگزاس برده و به صورت برنامه‌ریزی‌شده تمام آرا را به نفع بایدن در صندوق پستی انداخته است. خبرنگار این سایت مدعی شد این اخبار را از افراد داخل FBI به دست آورده و می‌داند که جونز اکنون تحت سخت‌ترین بازجویی‌ها قرار گرفته و با اتهامات سنگینی پیرامون تقلب در انتخابات مواجه است. او همچینین ادعا کرد تحقیقاتی در خصوص ورود گواهینامه‌های رانندگی جعلی از چین برای حضور در رای‌گیری نیز کلید خورده و حقایق شوکه‌کننده‌ای را به زودی برملا خواهد کرد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با پیروزی بایدن در آرا مردمی و الکترال به پایان رسید. با این حال دونالد ترامپ از پذیرش شکست تاکنون خودداری کرده و اتهاماتی را متوجه تیم بایدن مبنی بر تقلب در انتخابات دانسته است. ترامپ مدت زمانی کمی تا اثبات ادعایش در دادگاه زمان در اختیار دارد. کمتر از ۲ ماه دیگر رئیس جمهور آمریکا باید با ترک کاخ سفید قدرت را به رئیس جمهور جدید این کشور تحویل دهد. تیم انتقال قدرت در کاخ سفید تاکنون از امضای مدارک مربوط به انتقال قدرت به تیم بایدن خودداری کرده اند.

Volume 90%

بارگذاری تبلیغ

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.