×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

پوشش یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از روستائیان خوزستان تحت بیمه سلامت

مدیر شعبه بیمه آتیه سازان حافظ خوزستان گفت: روستاییان خوزستان که زیرپوشش بیمه سلامت باشند، از بیمه تکمیلی اختصاصی برخوردار شدند.

محمد صادق هزاردستان  درجمع خبرنگاران به آغاز ثبت نام خانوارهای روستایی زیرپوشش بیمه سلامت از ابتدای آبان امسال اشاره‌ کرد و افزود: جمعیت روستایی خوزستان حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر است که بیمه سلامت (روستایی) تعداد یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر آنها را زیرپوشش قرار داده است.

وی اضافه‌کرد: متقاضیان بهره‌مندی از بیمه تکمیلی آتیه سازان می‌توانند با مراجعه به شعب سراسر استان، دفاتر نمایندگی و یا سایت http://www.Atins.ir  از مزایای این بیمه برخوردار شوند.

مدیر شعبه بیمه آتیه سازان حافظ خوزستان هزینه تعیین شده برای بهره‌مندی خانواده‌های روستایی را سالانه ۸۰۰ هزار ریال بیان ‌کرد و ادامه‌داد: مزایای بیمه تکمیلی آتیه خانواده روستاییان خوزستان شامل پرداخت فرانشیز تعرفه دولتی هزینه بستری، خدمات تشخیصی، پاراکلینیکی و هزینه‌ جراحی سرپایی، زایمان، پذیرش و دارو است.

هزاردستان، یکی از اهداف اجرای این طرح برای نخستین بار در استان‌های خوزستان و هرمزگان را برطرف شدن مشکلات مالی خانوارهای روستایی در زمینه درمان دانست و گفت: از ابتدای آبان‌ تاکنون تعداد ۷۰۰ نفر در خوزستان برای بهره‌مندی از این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که پیش‌بینی می‌شود حداقل ۵۰ درصد از بیمه شدگان بیمه سلامت در روستاهای خوزستان زیرپوشش این طرح قرار گیرند.

وی افزود: هم اکنون ۴۰۰ مرکز درمانی خوزستان به عنوان طرف قرارداد با بیمه آتیه سازان حافظ همکاری دارند که در صورت مراجعه افراد دارای این بیمه، برابر سقف تعیین شده نیازی به پرداخت هزینه‌ درمانی ندارند.

مدیر شعبه بیمه آتیه سازان حافظ خوزستان در خصوص اینکه چرا پرداخت هزینه‌ دندانپزشکی به عنوان تعهدات این بیمه تکمیلی لحاظ نشده  گفت: هزینه‌ درمانی این بخش از خدمات درمانی ویژه طرح بیمه تکمیلی روستاییان بسیار سنگین است اما مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه سلامت (مراکز درمانی دولتی) این خدمات را بر اساس تعرفه‌ دولتی ارایهه می‌کنند.

هزاردستان افزود: بیمه آتیه سازان حافظ در خوزستان به منظور تسریع در پرداخت هزینه درمانی بیمه شدگان، طرح پرداخت اسناد مالی تا سقف سه میلیون ریال در ۲۴ ساعت را اجرا کرده که شامل بیمه شدگان روستایی نیز می‌شود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.