×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

کرونا یک هزار و ۲۰۰ باشگاه بدنسازی را در خوزستان به تعطیلی کشانده

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان گفت: از مجموع یک هزار و ۲۰۰ باشگاه بدنسازی در خوزستان، حدود ۷۰۰ باشگاه در اهواز فعال بوده و بقیه در شهرستان‌های استان فعالیت می‌کنند.
اردوان قاسمی افزود: تابع تصمیمات ستاد ملی پیشگیری با ویروس کرونا هستیم.
وی برگزاری هرگونه مسابقات از جمله مچاندازی، پرورش اندام کلاسیک، بدنسازی و قوی‌ترین مردان و … را منوط به مهار کرونا در جامعه دانست و ادامه داد: برنامه‌هایی از جمله میزبانی مسابقات کشوری را در دستور کار داریم که شیوع کرونا ما را محدود کرده است.
رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان خاطر نشان کرد: صادق احمدی، سجاد حیدری چگنی، احمدرضا عبدالهی و مسلم صحتی ورزشکاران خوزستان مدال‌های آسیایی و جهانی برای کشورمان کسب کرده‌اند.
وی افزود: باشگاه داران شرایط خوبی ندارند و تعطیلی بیش از اندازه به آن‌ها ضرر زده است. از وضعیت باشگاه داران مطلع هستیم و می‌دانیم در این مدت خسارت بسیاری دیده‌اند، اما شیوع کرونا در خوزستان زیاد است و باید به دقت مسایل ایمنی و بهداشتی رعایت شود.

باشگاه‌ها و استخر‌های خوزستان مدت‌هاست که فعالیت نکرده اند و برخی از باشگاه‌های بدنسازی به دلیل نداشتن فعالیت به مدت طولانی، توان لازم برای ادامه فعالیت را ندارند و برخی متولیان آن‌ها در حال فروش لوازم باشگاه‌های خود هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.