×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

بدرقه بازنشستگان پالایشگاه آبادان

مراسم تودیع بازنشستگان در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ این شرکت در باشگاه گلستان آبادان با حضور بازنشستگان و خانواده آنها برگزار شد.

مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان در این مراسم خطاب به جمع حاضر گفت: بدون شک شما عزیزان فرزندان برومند این سرزمین و لایق تکریم و تعظیم هستید شما عزیزانی که در طول عمر پرثمرتان و لحظه لحظه فعالیتتان در این صنعت برای این آب و خاک ،تاریخی پرافتخار ساختید .

حکیم قیم افزود : مایه افتخار است که در بین خانواده های همکاران گرانقدر هستم و شاهد شروع دوران جدیدی از زندگی شما عزیزان .خانواده‌های ما کارکنان به حق همیشه یار و یاور و پشتیبان ما در تمامی دوران کاری هستند،اگر پشتیبانی و فداکاری خانواده ها در دوران کاری نبود نمی توانستیم این دوران را بگذرانیم و آن را به نقطه عطف برسانیم.

تبریک می‌گویم به تمامی عزیزان بازنشسته که بعد از سال‌ها تلاش زحمت ،مجاهدت ، دوری از خانواده و بودن در بین آهن و آتش اکنون بخش دیگری از زندگی با عزتشان را در کنار خانواده آغاز می‌کنند.

وی ادامه داد: به شما عزیزان تبریک دیگری می‌گویم زیرا شما جهادگران به عنوان عضوی از بزرگترین پالایشگاه کشور بازنشسته می‌شوید، پالایشگاهی که بیشترین سهم را در بازار انرژی کشور دارد، از پالایشگاهی که چشم و چراغ کشور است، پالایشگاهی که سال گذشته بخش زیادی از ناترازی انرژی کشور را برطرف کرد و اکنون پالایشگاه آبادان یکی از معدود شرکت‌های پالایشی کشور است که بیشترین حجم سرمایه‌گذاری ارزی و ریالی در آن انجام می‌شود پروژه‌هایی مانند فاز ۲ که بخش دوم آن در روزهای گذشته عقد قرارداد شد و ان شالله عملیات اجرایی آن آغاز می شود، پروه فاز ۴ که بخش مطالعاتی آن پایان یافته و درسال آینده وارد فاز عملیاتی خواهد شد. همه این‌ها نشان از روزهای خوب پالایشگاه در آینده دارد و این مایه مباهات و افتخار می‌باشد و این امر محقق نمی‌شد مگر با همت و تلاش شبانه روزی شما همکاران و جهادگران عرصه صنعت ، در پایان برای شما عزیزان در تمامی مراحل زندگی آرزوی صحت ، سلامت و بهروزی دارم.

پخش نماهنگ‌های مرتبط، هنرنمایی خوانندگان سرودهای ملی و عکس یادگاری از دیگر برنامه‌های جذاب این مراسم بود.

این آیین با اهدای ارمغان های فرهنگی و لوح تقدیر به ۶۴ نفر از کارکنان شرکت پالایش نفت آبادان که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند، به پایان رسید.

در حاشیه این جشن، نمایشگاه برگزیده‌ای از تصاویر کارکنان بازنشسته دوره‌های گذشته (از سال ۱۳۳۵ تا ۱۴۰۲) در سالن باشگاه گلستان برپا گشته بود که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.