×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

۴٠ جشن کتاب، ۴٠ شهر و ۴٠ نویسنده در خوزستان

دبیر جام باشگاه‌های کتابخوانی خوزستان گفت: در راستای جام باشگاه‌های کتابخوانی و هفته کتاب طرح ۴٠ جشن کتاب، ۴٠ شهر و ۴٠ نویسنده ٢٨ و ٢٩ آبان ۹۷ در اهواز و رامهرمز برگزار می‌شود.

 

فریبا حیدرپور گفت: این مراسم با حضور معصومه انصاریان نویسنده کودک و نوجوان، داور جشنواره جایزه ادبی لاک پشت پرنده، عضو هیات مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان و داور جام باشگاه‌های کتابخوانی دوره‌های پیشین در اهواز و رامهرمز برگزار می‌شود.

 

وی افزود: این طرح در ٣٢ مرکز استان و ٨ شهر فعال کتابخوانی که مقام‌های برتر در جام باشگاه‌های کتابخوانی دوره‌های گذشته را به دست آورده‌اند، اجرا می‌شود.

 

دبیر جام باشگاه‌های کتابخوانی خوزستان هدف از اجرای این طرح را استمرار، ادامه فعالیت و تکمیل کننده جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان که هم اکنون در سراسر کشور در حال برگزاری است، عنوان کرد.

 

حیدرپور با اشاره به شیوه اجرایی این مراسم اظهار داشت: این مراسم در فضای باز و میدانی با حضور مربیان و اعضای باشگاه‌های کتابخوانی، مروجان کتابخوانی، مسئولان استان، شهر، فعالان حوزه کتاب برگزار و اعضای هر باشگاه با پلاکاردی که مشخصه آن باشگاه است به صورت دسته‌جمعی با شعار حال‌ خوش خواندن مسیری را راه پیمایی می‌کنند.

 

دبیر جام باشگاه‌های کتابخوانی خوزستان گفت: در این مراسم کتاب‌های انصاریان هم چون گوسفندی که عصبانی بود، خفاش دیوانه، درخشان ترین خنده دنیا نقد و بررسی می‌شود.

 

وی از جشن امضای کتاب جدید انصاریان با عنوان “کارنامه‌ات را قایم کن” خبر داد.

 

منبع:ایسنا

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.