×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تولید پی وی سی در این مجتمع افزایش خواهد یافت

دکتر سپهدار انصاری نیک در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به نیروهای جدیدالاستخدام و با تاکید بر کیفیت دوره های آموزشی برای این نیروها اظهار داشت: دوره های آموزشی شامل یادگیری وجه فنی و مهندسی شرکت و همچنین وجه آموزش های رفتاری، نگرش، بینش، باور و ارزش ها می باشد که هر دو مورد باید برای استراتژی های سازمانی مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: علاوه بر وجه فنی و مهندسی، تاکید این دوره ها بر تقویت باور باعث محقق شدن اهداف پتروشیمی بندرامام خواهد شد و از طرفی به موفقیت فردی افراد نیز کمک خواهد کرد.

دکتر انصاری نیک بر اجرای برنامه های بندرامام نوین نیز اشاره کرد و افزود: ۵۰ سال دوم پتروشیمی بندر امام شروع شده و کارکنان جدید الاستخدام می توانند تاریخ ساز نیم قرن بعدی این پتروشیمی باشند.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام همچنین تصریح کرد: در بندرامام نوین به دنبال کارایی فرایندها و بهره وری بیشتر، بروزرسانی تجهیزات و فناوری ها و افزایش تنوع محصولات به ۴۰ محصول و همچنین تحقق تولید ۶،۵ میلیون تن ظرفیت اسمی این پتروشیمی خواهیم بود.

نائب رئیس هیات مدیره پتروشیمی بندر امام به افزایش ظرفیت کمی برخی از محصولات نیز اشاره کرد و افزود: میزان تولید پی وی سی در حال حاضر ۱۷۵ هزار تن می باشد که در طرح توسعه بندرامام نوین این محصول به افزایش قابل ملاحظه ای می رسد.

دکتر انصاری نیک در بخش پایانی صحبت‌های خود خطاب به نیروهای جدید گفت: آرزوی ما این است که کارکنانی داشته باشیم که دنبال بهبود باشند لذا برای این مهم ضروت دارد که روی جنبه‌های تربیتی و مهارتی بیش از پیش کار کنند.

لازم به ذکر است نیروهای جدید الاستخدام بندرامام در آزمون استخدامی رسمی هلدینگ خلیج فارس پذیرفته و دوره کارآموزی خود را در شرکت ره آوران فنون شروع کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.