×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

۳۰۰۰ هزار میلیارد پروژه عام المنفعه در شرکت آغاجاری اجرایی شد

مدیر عامل شرکت نفت و گاز آغاجاری بیان کرد: همزمان با آغاز دولت سیزدهم با شعار کار و فعالیت و رویکرد توجه به مناطق کم برخوردار رشد پروژه های عام المنفعه با استفاده از ظرفیت های داخلی شرکت ها مورد توجه قرار گرفت که در همین راستا با تاکید مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران و پشتیبانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بیش از ۳۰۰۰ میلیارد ریال پروژه و خدمات  جهت شهرها و روستاهای همجوار شرکت نفت و گاز آغاجاری اجرایی شد.
مهندس تقی زاده عنوان کرد : با توجه به گستردگی جغرافیایی شرکت آغاجاری و حضور تاسیسات عملیاتی این شرکت در بیش از ۸ شهرستان و ۳۰۰ روستا این پروژه ها و خدمات عام المنفعه  در حوزه های عمرانی ، خدماتی ، فرهنگی ، ورزشی ، بهداشتی و درمانی و همچنین خدمات عمومی آب و برق اجرا شد.
مهندس جواد تقی زاده افزود : در این دوره بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال خدمات عمرانی شامل تسطیح و ایمن سازی پل ها و جاده های روستایی ، اجرایی لاینینگ تونل بین شهری امیدیه به میانکوه ، طراحی و اجرایی پروژه بام فرهنگی امیدیه و ۷۸۰ میلیارد ریال در حوزه خدمات شهری شامل احداث و تعمیرات اماکن، میادین، پارک ها و همچنین تامین روشنایی اماکن عمومی ، تعمیر مساجد، مدارس و حسینیه ها و. خدمات تهویه و تبرید انجام گرفت.
مدیر عامل شرکت آغاجاری با اشاره به احداث جاده امیدیه به جایزان گفت : یکی از مهم ترین پروژه در دست اقدام این شرکت جاده امیدیه به جایزان است که بیش از ۱۵ سال بصورت نیمه تمام رها شده بود و در این دوره با اعتباری بالغ بر ۹۳۰ میلیارد ریال در حال اجراست که انشالله تا هفته های آینده به بهره برداری خواهد رسید.
مهندس تقی زاده اظهار کرد: ارائه خدمات عمومی در دولت سیزدهم یکی از شاخص ترین خدمات این شرکت به ارزش بیش از ۱۴۰۰ میلیارد ریال است که شامل تامین آب و برق به بیش از ۴۵ روستا و بخشی از شهرهای همجوار تاسیسات می باشد.
وی گفت در حوزه فرهنگی، آموزشی  و ورزشی نیز بیش از ۲۵۵ میلیارد ریال خدمات به شهر و روستاها ارائه گردید که مهم ترین آن برگزاری کلاس های کنکور جهت دانش آموزان مدارس کم برخوردار و اجرای جشن ها در اعیاد مختلف ،مراسمات و برنامه های فرهنگی بود.
مهندس جواد تقی زاده افزود: رشد چشمگیر خدمات و پروژه های عام المنفعه در دولت سیزدهم تنها یکی از دستاوردهای مهم  این دولت بود چرا که در حوزه تولید نفت و گاز، صیانت از محیط زیست، جلوگیری از گاز سوزی، و اجرای پروژه های عملیاتی نیز رشد فزاینده ای در شرکت های بهره بردار محقق گردید

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.