×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

ورود سامانه بارشی ضعیف از یکشنبه به خوزستان

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت : براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، طی امروز تا اواسط فردا جو نسبتاً پایداری در سطح استان حاکم است. سپس از اواخر یکشنبه سامانه نسبتاً ضعیف بارشی از سمت شمالِ غرب و غرب وارد استان خواهد شد.

محمد سبزه زاری افزود : این سامانه تا روز پنجشنبه در برخی ساعات در استان سبب رگبار و رعدوبرق و وزش باد‌های متوسط تا نسبتاً شدید و تندباد‌های موقتی خواهد شد.

وی گفت : بیشترین میزان بارش‌ها طی روز دوشنبه در بخش‌های شرقی، شمالِ شرقی و شمالی استان پیش بینی می‌شود. در بقیه مناطق بارش‌ها طی این چند روز به صورت نقطه‌ای و پراکنده خواهد بود. بیشترین سرعت وزش باد نیز طی روز‌های یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه در نیمه جنوبی، غربی و تا حدودی مرکزی خواهد بود؛ لذا احتمال خیزش گردوخاک‌های محلی و موقتی وجود دارد.

شمال خلیج فارس نیز طی امروز تا سه شنبه مواج و طی روز دوشنبه گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق پراکنده خواهد بود. روند دما تا فردا افزایشی است سپس با ورود سامانه بارشی اندکی کاهش می‌یابد.

در شبانه روز گذشته شوش با ۳۷.۶ و ایذه با ۱۲.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شده اند. در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۷.۵ و کمینه دمای ۱۹.۲ درجه سانتیگراد رسیده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.