×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

آغاز اجرای پویش نسیم رحمت و ویزیت رایگان مناطق کم برخوردار حمیدیه

سرهنگ پاسدار محمد سواری روز یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: پویش نسیم رحمت از جمله طرح های حمایتی از خانواده های کم برخوردار است که همواره در فصل تابستان توسط گروه‌های جهادی این منطقه انجام می شود.

وی افزود: سرویس، تعمیر و گازگیری کولرهای گازی نیازمندان مناطق در ۲ بخش مرکزی و گمبوعه این شهرستان در حال انجام است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) شهرستان حمیدیه ادامه داد: نخستین مرحله تعمیر و گازگیری کولر با توجه به گرم شدن هوا آغاز شده و این خدمت با همکاری بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه حمیدیه و قرارگاه جهادی حضرت ابوالفضل (ع) خوزستان ادامه دارد.

اردوی پزشکی گروه جهادی شهید همدانی در حمیدیه

 

وی بیان کرد: همچنین اردوی پزشکی گروه جهادی شهید همدانی به همت بسیج سازندگی و محرومیت زدایی در شهرستان حمیدیه برگزار شد.

 

سرهنگ پاسدار سواری تصریح کرد: این اردو با همکاری ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) شهرستان حمیدیه برگزار و ۶۱۰ نفر از ساکنان این منطقه از خدمات رایگان این تیم پزشکی بهره‌مند شدند.

 

وی بیان کرد: چهار دندان پزشک کار جراحی سرپایی، کشیدن، پر و جرم گیری و چهار چشم پزشک نیز خدمات عینک طبی، آفتابی و سایر بیماران نیز جهت عمل جراحی به بیمارستان های مربوطه معرفی شدند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) شهرستان حمیدیه گفت: ویزیت پزشک عمومی، اعطای داروی رایگان، خدمات پرستاری و تزریقات در این اردوی ۲ روزه صورت گرفت.

احداث یک خانه روستایی در شهرستان هویزه

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هویزه گفت: جهادگران گروه جهادی شهید جمیل نیسی از پایگاه مقاومت شهدای هویزه، طی اقدامی جهادی یک باب خانه محروم در این روستا احداث کردند.

 

سرهنگ حاتم عبیداوی تصریح کرد: گروه های جهادی بسیج این حوزه مقاومت بسیج شهری علاوه بر مشارکت در امر فعالیت های عمرانی و خدماتی و سایر امور خیرخواهانه در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز حضور فعال و هدفمند در روستاها، مناطق حاشیه ای و فقیرنشین این حوزه و هدفمند را سرلوحه برنامه های خود قرار داده اند.

 

گروه‌های جهادی بسیج سازندگی استان و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان از ابتدای سال جاری تاکنون در زمینه آبرسانی به مناطق کم‌برخوردار، بازسازی و احداث مسکن محرومان، برپایی اردوهای خدمات درمانی و بهداشتی و توزیع بسته‌های معیشتی خدمات ارزنده ای را در سراسر استان ارایه داده اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.