×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

رییس جمهور بعدی باید «نگاهش به درون» باشد

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در مراسم اجلاسیه تبیینی قرآنیان و ستایشگران استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: یکی از موضوعات که در روزهای آینده در پیش داریم «انتخابات» ریاست جمهوری است که مورد توجه جامعه بین المللی و مردم است.

او این انتخابات را «امتحانی برای مردم» دانست تا با مشارکت همه جانبه بر اساس اقداماتی که در گذشته انجام دادند و در میدان حاضر شدند، حماسه بیافرینند.

سرتیپ شاهوار پور یادآرو شد: رییس جمهوری بعدی باید بتواند از مشکلات پیش رو کشور را عبور دهد و راه شهید رییسی و شهدای خدمت را ادامه دهد.

او تاکید کرد که هم باید در زمینه مشارکت، به صورت وسیع حضور داشت و هم با انتخاب اصلح، رییس جمهور بعدی را به درستی برگزید.

سرتیپ حسن شاهوار پور اضافه کرد: کسی که نگاهش به درون است و می‌تواند مشکلات را با توانمندی‌های مردم و جوانان حل نماید، از ویژگی رییس جمهور باید باشد.

او گفت: یکی از وجوه بسیار مهم مداحان، دنبال کردن این رسالت تشویق مردم به انتخاب اصلح باشد تا همانطور که چهره پلید و جنایتکارانه یزید را نمایان می کنند، در زمینه نشان دادن اقدامات خادمین ملت و کارهای دشمنان وارد صحنه شوند و روشنگری نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.