×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

لزوم حداکثر آمادگی برای تحقق اهداف تولیدی در شرکت نفت و گاز اروندان

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، امروز شنبه ۲۶ خردادماه ۱۴۰۳ جلسه تولید این شرکت با حضور مدیرعامل، مدیران مناطق عملیاتی و روئسا این شرکت برگزار شد.

مهندس عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در این جلسه ضمن اشاره به افزایش این جلسات برای هماهنگی بیشتر به منظور افزایش تولید اظهار کرد: تمام بخش‌ها همواره باید حداکثر آمادگی خود برای انجام امور محوله و پیشبرد اهداف از پیش تعیین شده را داشته باشند.

وی تدوین گزارش عملکرد شرکت نفت و گاز اروندان در دولت سیزدهم را ضروری دانست و بر پیگیری پروژه حفاری‌ چاه‌های جدید با شرکت‌های مربوطه برای افزایش تولید تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان تعمیرات اساسی ماشین‌آلات و تجهیزات در موعد مقرر و تامین به موقع قطعات را از دیگر عوامل مهم در نگهداشت تولید و افزایش آن عنوان کرد.

وی ضمن اعلام تحقق انجام برنامه تولیدی ابلاغ شده تاکنون اضافه کرد: اتصال چاه شماره ۳۴ به تاسیسات دارخوین یک موفقیت در راستای افزایش تولید و تحقق اهداف است.

عذاری اهوازی ضمن شنیدن گزارش عملکرد مدیران مناطق عملیاتی و روئسا، بررسی به موقع چاه‌ها، رفع چالش‌ها و تنگناهای تولید، انجام مداوم تحقیقات و آزمایشات مربوطه برای ایجاد بهره‌وری در تاسیسات، رفع موانع انعقاد قراردادها و بررسی انجام درست وظایف توسط پیمانکاران را از دیگر مسائلی عنوان کرد که مدیران باید به آن توجه کنند.

تامین به موقع قطعات و مواد مورد نیاز مناطق عملیاتی، ارائه گزارشات مداوم از سوی ادارات HSE، آزمایشگاه، پیگیری پروژه‌های مرتبط با تولید، تعمیر چاه‌ها، خدمات فنی و عملیات مورد نیاز چاه‌‌ها، نگهداری و تعمیرات تجهیزات و تاسیسات، تعمیرات خطوط لوله و بازرسی آنها برای تحقق برنامه‌های تولید و افزایش آن از مواردی بود که در این جلسه عنوان و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.