×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

پیام تبریک مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون به مناسبت دهه ولایت و امامت و اعیاد قربان و غدیر خم

به گزارش روابط عمومی ، پیام مهندس حسن شهروئی به شرح زیر می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه علی بن ابیطالب و اولاد هم المعصومین(ع)

 

ماه ذی الحجه موسم حج ابراهیمی و تمرین عبودیت و یکتا پرستی مسلمانان و رمی جمره هوای دل در برابر خالق هستی و قربانی نمودن نفس سرکش است .

واقع شد دو عید بزرگ قربان و غدیر خم در ماه ذی الحجه اهمیت و‌ جایگاه این ماه را دوچندان می کند که نام گذاری فاصله این دو عید اسلامی بنام « دهه ولایت و امامت» ابتکاری ستودنی در راستای تبیین جایگاه امامت و منزلت ولایت در اصول و مبانی اعتقادی تشیع است.

دهه ولایت و امامت با عید قربان، که یادآور آزمون والای تسلیم رضایت‌مندانه در برابر اراده خداوندی است آغاز می گردد و تا عید غدیر ، عید ولایت و تداوم نبوت و اکمال دین ادامه دارد و پاسداشت این دهه تاکیدی بر این مهم است که « ولایت» تنها مسیر تقرب به سوی خداوند و رسیدن به کمال انسانیت و رستگاری بشریت است.

عید غدیر،عید کمال دین و اتمام نعمت و فصل الخطاب هدایت و غایت رحمت است. غدیر رشته اتصال نبوت و امامت است، و بی تردید ادامه راه غدیر ،گام نهادن در مسیر ولایت فقیه و تجدید پیمان با مقام عظمای ولایت و اطاعت از رهنمودهای ایشان و حرکت در مسیر حق و تحقق آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

اینجانب دهه ولایت و امامت و دو عید بزرگ قربان و غدیر خم را به ملت شریف ایران و کارکنان ولایت مدار صنعت نفت ، به ویژه همکاران تلاشگر شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون و خانواده های محترم آنان تبریک و تهنیت عرض نموده، سلامت و سعادتمندی همگان در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) را از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.