×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

دعوت مدیرعامل جهادی شرکت حریر خوزستان برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری

متن پیان دکتر غمگین به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
فرارسیدن اعیاد فرخنده قربان و غدیر را به تمامی هموطنان عزیز تبریک و تهنیت می‌گویم و آرزو دارم که خداوند متعال به برکت این ایام بهترین سرنوشت را برای میهن عزیزمان رقم بزند.

همان گونه ملت ایران به یاری خداوند و به برکت وقوع انقلاب‌اسلامی در بیش از ۴ دهه گذشته، مسیر تاریخ را تغییر داده و به سمت قله‌های پیشرفت در حرکت است، این بار نیز در آستانه یک انتخاب سرنوشت‌ساز قرار گرفته است.

چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری که در روز هشتم تیرماه برگزار خواهد شد، آزمون دیگری برای نشان دادن بلوغ سیاسی و مشارکت اجتماعی مردم ایران در تعیین حق سرنوشت خود است. ملت فهیم و غیور ایران اسلامی و به خصوص جوانان برومند، که آینده‌سازان کشور هستند، با حضور در انتخابات و رای دادن به نامزد اصلح، ضمن سپردن مسئولیت ریاست جمهوری به فردی شایسته و توانمند، حمایت خود را از نظام مردم سالاری دینی در ایران اعلام می‌کنند.

اینجانب با دعوت از تمامی هموطنان عزیزم و به ویژه خانواده بزرگ شرکت حریر خوزستان برای حضور در پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، امیدوارم تا با خلق حماسه حضور ملت ایران در انتخابات، ان شالله شاهد انتخاب خادم ملت و رئیس جمهور شایسته‌ای باشیم و به فضل خداوند این انتخابات باعث سرعت گرفتن قطار پیشرفت کشور باشد.

ارسلان غمگین
مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.