×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

کارخانه آسفالت شرکت آغاجاری با ظرفیت تولید ۱۲۰ تن افتتاح شد

با حضور مدیر عامل ، جمعی از مدیران شرکت آغاجاری و امام جمعه و فرماندار شهرستان امیدیه کارخانه آسفالت شرکت آغاجاری با ظرفیت تولید ۱۲۰ تن راه اندازی شد.
مدیر عامل شرکت آغاجاری در آئین افتتاحیه کارخانه آسفالت بیان کرد:  یکی از برنامه های دولت سیزدهم احیا تاسیسات نفتی و رفع مشکلات آنها بود که در همین راستا در جهت بازسازی راه های دسترسی به چاه ها و تاسیسات عملیاتی و همچنین ارائه خدمات عام المنفعه به شهرهای همجوار تاسیسات کارخانه آسفالت با ظرفیت تولید ۱۲۰ تن آسفالت با هزینه ای بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال طراحی و ساخته شد.
مهندس جواد تقی زاده عنوان کرد : با توجه به گستردگی شرکت آغاجاری و تنوع تاسیسات فرآیندی وجود امکانات جهت تولید حداکثری یکی از ضروریات است  که با همین رویکرد این کارخانه ساخته شد.
مهندس تقی زاده با اشاره به اهمیت شرکت آغاجاری بعنوان یک مگا صنعت افزود: این کارخانه یکی از بروز ترین کارخانه های تولید آسفالت است که تمامی استاندارد ها در آن رعایت شده است.
مدیر عامل شرکت آغاجاری در ادامه گفت : با توجه به ظرفیت های علمی و عملی در شرکت آغاجاری از سال ۱۴۰۱ تا کنون یک گروه R&D با حضور متخصصان و کارشناسان در شرکت آغاجاری راه اندازی شد که تا کنون طراحی دو کارخانه تصفیه پساب های نمک زدایی و تصفیه فاضلاب شهر امیدیه را طراحی کردند که در صورت راه اندازی برای کشور خلق ثروت خواهد نمود.
فرماندار شهرستان امیدیه نیز در این مراسم بیان کرد : در دولت سیزدهم با وجود مدیریت جدید شرکت آغاجاری شاهد یک نگرش جدید در ارائه خدمات عمومی به شهرستان امیدیه بودیم که واقعا جای تقدیر و تشکر دارد.
مهندس جعفر سلامی احداث جاده امیدیه به جایزان پس ۱۵ سال ، احداث تونل امیدیه به میانکوه ، احداث زمین های چمن مصنوعی در مدارس امیدیه ، حل مشکل شهرک یاسر و اجرای بیش از ۲۸ پروژه عام المنفعه را بخشی از خدمات شرکت آغاجاری به شهرستان امیدیه بر شمرد.
مهندس سلامی در ادامه افزود : دولت سیزدهم و شخصی شهید رئیسی دین خودش را به خوزستان ادا نمود که بخش کوچکی از آن آراد سازی منابع مالی گسترده از طریق حق آلایندگی به خوزستان بود و اگر می بینید کاری انجام نشده یا عقب افتادگی وجود دارد بدون شک به توانایی مدیریتی خودمان بر می گردد.
امام جمعه شهرستان امیدیه نیز در این مراسم از خدمات شرکت آغاجاری به مردم قدردانی کرد و افزود : امیدوارم با راه اندازی این کارخانه که ثمره اعتماد دولت سیزدهم به کارشناسان داخلی است بخشی از مشکلات راه و جاده های شهرستان مرتفع گردد.
کارخانه آسفالت شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در مجاورت تاسیسات گاز و گاز مایع ۱۰۰۰ با نصب جدید ترین و بروز ترین دستگاه ها و تجهیزات با هزینه ای بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال و با ظرفیت تولید ۱۲۰ تن راه اندازی شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.