×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

نشست بررسی آخرین وضعیت برداشت چغندر قند استان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان نشستی به منظور بررسی آخرین وضعیت برداشت چغندر قند استان هفتم تیر ماه ۱۴۰۳ به ریاست “محمد راضی جلالی” معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان و با حضور نمایندگان کارخانه‌های قند، در محل سالن جلسات این معاونت برگزار شد.

“راضی جلالی” در این نشست پس از تسلیت سالروز شهادت شهید بهشتی و یاران ایشان به دست منافقین کور دل و چهلم شهید خدمت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان، همچنین تبریک میلاد با سعادت امام موسی کاظم(ع)؛ بیان کرد: الگوی قرارداد بین گندمکاران و کارخانجات الگوی موفقی است که باید مشابه این الگو را در حوزه چغندرقند بکار گرفت.

در این الگو با محوریت جهاد کشاورزی و با حضور نمایندگان کارخانجات و کشاورزان کلیه مسائل مربوط به بحث چغندر قند از جمله بیمه و پرداخت خسارتها باید بصورت کارشناسی بررسی و لحاظ گردد.

وی عنوان کرد: در شرایط فعلی تلاش جهادی جهت برداشت و حمل چغندر قندر الزامی است چرا که در صورت عدم همکاری علاوه بر کشاورزان ،کارخانجات نیز متضرر خواهند شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در پایان تصریح کرد: کارخانجاتی که سطح زیر کشت کمتری از آنها باقیمانده کمک کنند تا ظرف سه الی چهار روز آینده، کل چغندر قند باقیمانده در استان برداشت و حمل شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.