×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

همایش ملی احیای بنگاه‌های اقتصادی

در راستای سیاست های وزارت کشور جهت ارائه عملکرد دولت سیزدهم در زمینه احیای واحدهای راکد “همایش ملی احیای بنگاه های اقتصادی” امروز دوشنبه چهارم تیرماه برگزار شد و علاوه بر وزیر کشور، معاون اقتصادی وزیر کشور، معاونین اقتصادی استانداری ها، شماری از مدیران عامل و کارکنان و کارگران واحدهای احیا شده از سراسر ایران اسلامی نیز در این گردهمایی حضور داشتند.

پیش تر، محسن کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور با اشاره به اینکه در سه سال دولت شهید آیت الله رئیسی بیش از هشت هزار و ۸۰۰ واحد راکد در سراسر کشور احیا شده است، گفت: این یک اقدام بی بدیل است که شهید رئیسی از زمانی که رییس قوه قضاییه بود آن را آغاز کرد و تا آخرین لحظه عمر با برکتشان ادامه دادند.

کوشش تبار احیای واحدهای راکد را یکی از ابزارهای رشد اقتصادی و مطالبه مردم عنوان کرد و اظهارداشت: میراث ابراهیم که در آن بخشی از واحدهای راکد از تحت تملک بانک ها خارج و احیا شد در اشتغال زایی و آسایش خانواده ها تاثیر مستقیمی داشته است.

از استان خوزستان دو واحد کارتن محمد و شرکت گسترش احیاء کرخه بعنوان واحدهای برتر در نهضت احیا حضور داشتند.

تا کنون در استان خوزستان تعداد ۴۴۱ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل احیاء شده که این امر منجر به اشتغال بیش از ۵۰۰۰ نفر شده است.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.