×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

ورود کشتی های حامل کالا‌های اساسی به بندر امام خمینی

امید جهان نژادیان هدف از توزیع این اقلام را تنظیم بازار و جلوگیری از التهاب بی‌رویه قیمت‌ها دانست و بیان کرد: توزیع کالا‌های اساسی از ابتدای سال جاری تاکنون به صورت مستمر ادامه داشته و در خصوص تامین این کالا‌ها تا پایان سال برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

وی افزود: در راستای تنظیم بازار بیش از یک هزار و ۷۵۰ تن برنج هندی دانه بلند و ۶۶۰ تن شکر از ابتدای سال تاکنون در سطح استان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و عاملان مجاز توزیع شده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: تمهیدات لازم برای تامین برنج و شکر ماه محرم و صفر اندیشیده شده و در این خصوص هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

جهان نژادیان خاطرنشان کرد: برنج‌های هندی دانه بلند در کیسه‌های ۱۰ کیلویی و به ازای هر کیلوگرم ۳۳ هزار تومان و شکر نیز ۳۵ هزار تومان در اختیار عاملان مجاز توزیع قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تامین امنیت غذایی کشور افزود: در راستای بالا بردن ضریب امنیت غذایی در سال جاری ۲ کشتی حامل کالا‌های اساسی در بندر امام خمینی (ره) پهلو گرفته‌اند.

جهان نژادیان خاطر نشان کرد : یک کشتی حامل ۷۱ هزار تن گندم و کشتی دیگر حامل ۴۳ هزار و ۵۰۰ تن روغن است که پس از تخلیه به انبار‌های ذخیره‌سازی استاندارد منتقل شده‌اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.