×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

پتروشیمی امیرکبیر سکاندار تولید، درآمد سرشار و فعالیت‌های عام‌المنفعه

این مقدار فروش در دو جبهه داخلی و صادرات به دست آمد. سهم بازار‌های داخلی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان و سهم صادرات هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است.

پتروشیمی امیرکبیر یکی از بزرگترین واحد‌های تولید‌کننده‌ی محصولات پلیمری کشور در منطقه‌ی ویژه پتروشیمی بندرامام(ره)، با کمک بسیجبان و قرارگاه شهید ابراهیم هادی، برای دومین سال متوالی اقدام به پخت غذا در روز عید غدیر خم نمود. سنتی ضیافت علوی برگرفته از روایت امام رضا (ع) در تکریم و تأیید سنت اطعام، که با حضور شیعیان همراه بود. این بار کارکنان پتروشیمی امیرکبیر در کنار تولید مستمر، اقدام به پخت ده هزار پرس غذای گرم و توزیع میان مناطق کم‌برخوردار منطقه نمودند.

پتروشیمی امیرکبیر تولیدکننده متنوع‌ترین گرید‌های پلی‌اتیلن در کشور است که در سایت ۴ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در بندر امام(ره) قرار دارد. شرکت امیر‌کبیر محصولاتی ازجمله انواع پلی‌اتیلن سبک، سنگین و سبک خطی را تولید می‌کند. پتروشیمی امیرکبیر به عنوان تولیدکننده متنوع‌ترین محصولات پلی‌اتیلنی در ایران شناخته شده است. شرکت به عنوان عضوی از بزرگترین تولیدکنندگان صنعت پتروشیمی در ایران که در حفظ و نگهداری از منابع ملی همواره پیشرو است.

ابراهیم متین‌سیرت

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.