×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

پیام مهندس غلامرضا کمالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بمناسبت عید غدیرخم

عید غدیر روزی است که محمد (ص) پیام آور آفریدگار، مدال پرشکوه و افتخار پیشوایی و رهبری راستین را بعد از خود بر سینه علی (ع) نشاند و تاج معنوی امامت و خلافت را بر سر سرافراز او نهاد و او را بعنوان امیر و امام و سررشته دار دین و دنیای مردم برگزید.

 

نبی مکرم اسلام درباره غدیر می فرمایند: عید غدیر با فضیلت ترین اعیاد امت من است و خداوند متعال در آن روز فرمان داد تا برادرم علی بن ابیطالب را علم و الگویی برای امت قرار دهم تا پس از مرگ من بوسیله او هدایت شوند.

 

آری حادثه غدیر خم، چراغ روشنی از انوار الهی و رحمانی، برای همیشه تاریخ بشریت است که با دست مبارک پیامبر عدالت و رحمت(ص) در روز هجدهم ذیحجه سال دهم هجرت بدستور باری تعالی روشن شد و جهان را برای همیشه رخشان و تابان ساخت که همواره نوری فروزنده و هدایتگر برای بشریت خواهد بود.

 

غدیر عید پیمان و میثاق و عهد است، عید عدالت و رهبری، عید انسانیت و کمال است. غدیر فلسفه نبوت و رسالت حضرت آدم (ع) تا حضرت خاتم (ص) است.

 

 

اینجانب عید سعید غدیر خم، عید ولایت حضرت امیرالمومنین علی (ع) را به محضر یگانه وارث غدیر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)، شیعیان و پیروان ولایت خصوصاً عموم مردم شریف و کارکنان و خانواده محترم شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه حق تعالی توفیق حضور در صف دوستداران حقیقی آن امام همام و بهره گیری از برکات معنوی این روز فرخنده را برای همگان درخواست می نمایم.

غلامرضا کمالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.