×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

دیدار رییس سازمان سرمایه گذاری شهرداری اهواز با معاون مالی، اقتصادی و رییس سازمان سرمایه گذاری مشهد

با هدف بررسی شیوه های مناسب جذب سرمایه گذار و بخش خصوصی جلسه گفتگو و بازدید، با محمدی مقدم معاونت مالی، اقتصادی و رییس سازمان سرمایه گذاری شهرداری کلانشهر مشهد برگزار شد.

کهوازی در این خصوص گفت: این بازدید در راستای ایجاد تفاهم و تعامل، استفاده از تجربیات و الگو برداری از شیوه مناسب جذب سرمایه گذار در دیگر کلانشهرها و استان ها صورت گرفت.

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی افزود: استفاده و بهره بهرداری از تجربیات کلانشهرهای موفق در جذب سرمایه و بکارگیری ظرفیت وتوانمندی‌بخش خصوصی در قالب مشارکت چندجانبه با احترام به منافع مشترک می تواندتضمین کننده موفقیت هر پروژه‌ اقتصادی باشد.

کهوازی همچنین با اشاره به شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری در شهر اهواز ادامه داد: از مهمترین وظایف مدیران و برنامه ریزان شهری فراهم کردن شرایط جذب سرمایه گذاران است و این مهم با تحقیق و الگو برداری از شهرهای موفق در این زمینه و استفاده صحیح و مناسب از شیوه های علمی امکان پذیر است.

وی در خاتمه یاد آوری کرد: در روزهای گذشته نیز جلسات کارشناسی با خاصه باف رییس سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران و لطفی رییس سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرج با هدف توسعه همکاری و استفاده از تجربیات موفق این دو کلانشهر در زمینه جذب سرمایه برگزار شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.