×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

اقدامات انجام شده در شبکه برق خوزستان مثبت است

مدیر عامل شرکت توانیر در حاشیه بازدید از پروژه های شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: اقدامات بسیار ارزشمندی در پایداری شبکه برق خوزستان و مقاوم سازی آن در برابر ریزگردها صورت گرفته و مثبت است.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، محمد حسن متولی زاده در سفری دو روزه به خوزستان با تاکید بر اهمیت صنعت برق خوزستان در کشور، اظهار داشت: در این سفر دو روزه که به همراه معاون اول رئیس جمهور و وزیر نیرو از تاسیسات صنعت برق خوزستان بازدید و اقدامات انجام شده پایدار کننده در برابر شرایط نامساعد جوی و ریزگردها بررسی شد.
وی با ارزشمند خواندن اقدامات انجام شده در مقاوم سازی شبکه در مقابله با ریزگردها، بیان کرد: اقدامات انجام شده برای پایداری شبکه برق خوزستان مثبت است و همین اقدامات به همراه عملکرد مثبت مسئولین استان و صرفه جویی های مردم باعث شد اثرات کاهش تولید برق نیروگاه های برق آبی سال ۹۷ در خوزستان مشاهده نشود.
مدیر عامل شرکت توانیر تصریح کرد: مهم ترین راه برای جلوگیری از خاموشی های تابستان آینده در گام نخست مدیریت مصرف توسط مردم است، علاوه بر لزوم مدیریت مصرف تدابیر لازم همچون احداث نیروگاه و ظرفیت سازی جدید، آماده سازی شبکه انتقال و فوق توزیع نیز در دستور کار قرار دارد.
متولی زاده ادامه داد: در همین راستا امروز از پروژه های در دست اجرای پست و خط شرکت برق منطقه ای خوزستان بازدید و در جریان آخرین اقدامات آماده سازی شبکه که رضایت بخش بوده است قرار گرفتم، همچنین قرار است در این سفر آیین کلنگی زنی و آغاز به کار عملیات اجرایی ۱۲ پست GIS این شرکت که در برابر شرایط نامساعد جوی بسیار مقاوم است برگزار شود.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به تحریم های صورت گرفته و نقش آن بر صنعت برق، تاکید کرد: صنعت برق کشور در سال های پس از انقلاب در بحث ساخت نیروگاه ها، پست و خطوط انتقال خودکفا شده و تحریم ها در آن اثرگذاری ندارند، درست است که در برخی حوزه ها همچون تهیه مواد اولیه مقداری به کشورهای دیگر وابستگی داریم اما با همکاری مردم در مصرف برق قطعا از این تحریم ها گذر خواهیم کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.