×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

سازمان دامپزشکی تضمین کننده سلامت و حلالیت غذای مردم است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: عملکرد سازمان دامپزشکی قابل تقدیر و تضمین کننده ی سلامت و حلالیت غذای مردم است.
آیت الله محسن حیدری در جلسه شورای هماهنگی مدیران کل دامپزشکی سراسر کشور که در اهواز برگزارشد ضمن تبریک ایام مبارک ربیع الاول و اعیاد این ماه و درود بر ارواح شهدای اسلام و شهدای حادثه تروریستی رژه نیروهای مسلح در اهواز، اظهار کرد: کار شما کار مقدسی است و انسان باید به آن غبطه خورد. هر مسئولی در جایگاه خود به مردم و نظام جمهوری اسلامی خدمت می کند اما بعضی از خدمت ها جنبه اساسی و زیربنایی دارند.
وی افزود: از دیدگاه بنده کار شما نیز جزو کارهای اصولی و زیربنایی است.چراکه تغذیه جزو موارد اساسی زندگی مردم است. عمده تغذیه مردم نیز مربوط به دام وطیور و آبزیان است. غذای سالم و شرعی نیازمند سازوکار و سازمانی است که علاوه بر بحث ذبح شرعی، بر مسائل بهداشتی نیز نظارت کند.
امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه عملکرد سازمان دامپزشکی مایه ی مباهات و تقدیر است؛ تصریح کرد: سازمان دامپزشکی تضمین کننده ی سلامت و حلالیت غذای مردم است.
وی در ادامه در خصوص وضعیت دام در استان خوزستان بیان کرد: طبق آماری که به بنده ارائه دادند، خوزستان از نظر مهاجرت پرندگان آبزی، تربیت طیور و آبزی پروری جایگاه سوم را در کشور دارد که حقیقتا جایگاه رفیعی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.