×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

استقرار ۴۷ درصد از واحدهای به بهره برداری رسیده در زمینه صنایع کوچک در شهرک‌های صنعتی اهواز 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: ۴۰ درصد قراردادهای واگذاری حق انتفاع زمین به متقاضیان سرمایه گذاری مربوط به شهرک های صنعتی اهواز است و ۴۷ درصد واحدهای به بهره برداری رسیده نیز در شهرک‌های صنعتی اهواز مستقر هستند.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، اخلاق محمدیان در نشست مشترک خود و ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اعضای شرکت خدماتی شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز و صنعتگران بیان کرد:  شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز را می توان یکی از برخوردارترین شهرک های صنعتی به لحاظ امکانات زیرساختی و امکانات عمومی مانند مسجد و همچنین فعالیت مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک‌های صنعتی اهواز با فعالیت ۳۴ دفتر مشاوره، در این شهرک دانست.

وی با اشاره به مشکلات صنعتگران در زمینه کسب و کار عنوان کرد: منشا بسیاری از مشکلات عدم آشنایی نسبت به قوانین است که با مراجعه به مشاورانی که در همین مرکز مستقر هستند می توانید نسبت به رفع آنها اقدام نمایید و چنانچه قراردادی با این مشاوران منعقد نمودید بخشی از هزینه ها را شرکت در راستای خدمات حمایت توسعه ای متقبل خواهد شد.

محمدیان در رابطه با تشکیل کنسرسیوم پوشاک اظهار کرد: قطعا حمایت خواهیم کرد حتی اگر ۵ واحد هم تصمیم به تشکیل کنسرسیوم پوشاک بگیرند برای ثبت آن کمک خواهیم کرد و همان طور که خوشه خرما تبدیل به کنسرسیوم صادراتی خرمای استان و تجهیزات نفت و گاز تبدیل به منطقه ویژه فناوری شد از این کنسرسیوم نیز حمایت خواهیم نمود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان اعلام کرد: هر واحدی قصد شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی را داشته باشد مطابق دستورالعمل ها، شرکت تا سقف معینی هزینه های وی را پوشش خواهد داد زیرا نمایشگاه میدانی برای رقابت، یافتن بازارها و مشتریان جدید، انتقال تجارب، آموختن فن مذاکره و بازاریابی است. هرگز انتظار نمی رود خروجی هر نمایشگاهی این باشد که کلیه واحدهای شرکت کننده موفق به عقد قرارداد شوند اما انتظار می رود قابلیت ها، توانمندی ها و مهارت ها پس از هر نمایشگاهی تکمیل تر و بهتر شوند.

وی یادآور شد: ما نیز دچار مشکلات و نواقصی هستیم اما اعتقاد داریم توانمندی ها و مهارت ها را می توان با همگرایی با جامعه صنعتی افزایش داد، اینکه همین الان رشد سرمایه گذاری نسبت به سال های پیش روند فزاینده ای داشته است بیانگر قابلیت های استان در این زمینه است و قطعا اگر پراکندگی شهرک ها و کمبود زمین وجود نداشت پیشرفت و توسعه صنعتی بسیار بیشتری شاهده می کردیم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.