×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

باید با استفاده از ساز و کارهای خاص به فکر ایجاد ارزش افزوده در نفت باشیم

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بیان داشت :امروزه باید با استفاده از ساز و کارهای خاص به فکر ایجاد ارزش افزوده باشیم و یکی از این ساز و کارها دستیابی به تکنولوژی روز دنیا و جذب سرمایه است که با افزایش برداشت از مخازن و با استفاده از مباحث بهبود و ازیاد برداشت، می توانیم کشور را بیش از پیش منتفع سازیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، در آیین تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید شرکت های ملی مناطق نفتخیز جنوب، ملی حفاری و نفت گاز اروندان احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ضمن تقدیر ویژه از زحمات و تلاش های بی بدیل بیژن عالی پور، مدیرعامل پیشین این شرکت، گفت: در شرکت های نفتی چالش های پیدا و پنهان بسیاری وجود دارد؛ مدیران عامل پیشین این سه شرکت در شرایط دشواری هدایت این شرکت ها را برعهده داشتند و تلاش های زیادی انجام دادند.

وی ادامه داد: امیدوارم با کمک و تعامل شرکت های ملی مناطق نفتخیز جنوب، ملی حفاری و اروندان که در منطقه جغرافیایی جنوب کشور حضور دارند، بتوانیم اهداف نظام و سازمان را پیش ببریم.

محمدی تصریح کرد: تلاش می کنیم در چارچوب قانون به نیازهای همکاران و کارکنان پرتلاش توجه کنیم و با ایجاد انگیزه در نیروهای انسانی، اهداف سازمان را به خوبی عملی کنیم وتلاش خواهیم کرد با تعامل با شرکت ملی نفت ایران، موانع را مرتفع کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به قرار گرفتن خوزستان و کشورمان در غنی ترین کمربند انرژی دنیا، بیان کرد: طی سال ها و دهه های گذشته افراد بسیاری در صنعت نفت تلاش کرده اند و این صنعت را به این نقطه رسانده اند.

وی ادامه داد: مردم مناطق نفتخیز حق بسیاری بر گردن ما دارند و ما موظف هستیم مسئولیت های اجتماعی که دولت بر دوش ما گذاشته را اجرا کنیم که امیدواریم با وفاق و همدلی بین ارکان نفت، استان هایی که مناطق نفتخیز جنوب در آن ها فعالیت دارد و  مردم این مناطق بتوانیم نقش و مسئولیت خود را به خوبی ایفا کنیم.

محمدی با تاکید بر اهمیت حوزه محیط زیست و HSE، گفت: با توجه به قدمت تاسیسات مناطق نفتخیز جنوب، طرح بهسازی و نوسازی تجهیزات نفت آغاز شد که اقدام های خوبی در این خصوص انجام شده است و فعالیت های بسیاری نیز پیش رو داریم.

بر اساس این گزارش، آیین تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت نفت و گاز اروندان و شرکت ملی حفاری ایران چهارشنبه ۷ آذر با حضور مسعود کرباسیان، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در اهواز برگزار شد. کرباسیان، هفته گذشته در احکامی جداگانه احمد محمدی، جهانگیر پورهنگ و سیدعبدالله موسوی را به ترتیب به عنوان مدیران‌عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت نفت و گاز اروندان و شرکت ملی حفاری ایران منصوب کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.