×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

برگزاری آموزش مهارتهای زندگی به مدیران مراکز توانبخشی بهزیستی

 

دوره آموزشی مهارتهای زندگی ویژه ۷۵نفر از مدیران و مسئولان فنی مراکز روزانه توانبخشی تحت نظارت بهزیستی خوزستان ۸ آذر ماه ۹۷ در سالن اجتماعات مجتمع فتح المبین بهزیستی اهواز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بهزیستی خوزستان معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی خوزستان در این دوره بیان کرد:سازمان بهداشت جهانی مهارتهای زندگی را توانایی انجام رفتار سازگارانه و مثبت به گونه ای که فرد بتواند با چالشها و ضروریات زندگی روزمره خود کنار بیاید تعریف کرده است.
سید غلامعلی جعفری با بیان اینکه این دوره دو روزه بوده و دوره بعد در تاریخ۱۵ آذر ماه بر گزار خواهد شد تصریح کرد:این دوره با هدف بالا بردن توانایی روانی ،اجتماعی مدیران و مسئولان فنی مراکز برای داشتن رفتار انطباقی و موثر به نحوی که قادر باشند به طور موثرتر با مقتضیات و چالشهای موجود در مراکز روبرو شوند برگزار شد.
جعفری تصریح کرد:سرفصل های این دوره آموزش ده مهارت اصلی ، شامل خودآگاهی و همدلی،ارتباط و روابط بین فردی،تصمیم گیری و حل مساله، تفکر خلاق و تفکر انتقادی می شود.
معاون توانبخشی بهزیستی خوزستان در پایان خاطر نشان کرد:۹۲ مرکز روزانه توانبخشی تحت نظارت بهزیستی در استان فعالیت می کنند که شامل؛مراکز توانبخشی معلولین ذهنی زیر ۱۵ سال،حرفه آموزی،روانی،سالمند،جسمی حرکتی،نابینا،ناشنوا و اتیسم می شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.