×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

برگزاری چهلمین جلسه کمیته راهبردی عملیات شرکت ملی حفاری ایران

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در این نشست که قائم مقام و معاونان مدیرعامل و مدیران بخش های عملیاتی و اجرایی شرکت حضور داشتند، مهندس سید عبدالله موسوی با اشاره به توانمندی های شرکت از نظر برخورداری از نیروهای مجرب و کارآمد و تجهیزات کاربردی، برنامه ریزی برای افزایش راندمان عملیات حفاری را مورد تاکید قرار داد.

وی گفت: انجام کارهای عملیاتی باید بر مبنای رعایت کامل استانداردهای کار حفاری و ضوابط HSE صورت پذیرد و در این راستا علاوه بر توجه بیشتر به برگزاری دوره های آموزش های تخصصی و عمومی همسو با فرهنگ سازی ، سلامت کار امری ضروری است.

موسوی با بیان اینکه  فعالیت های عملیاتی بر روی دکل ها می بایست بر اساس دستور العمل های تدوین شده باشد، اظهار کرد: در هرکاری لازم است برای پیشگیری از حوادث احتمالی،  الزامات HSE به طور کامل رعایت و در همین ارتباط بحث آموزش نهادینه شود.

مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: همچنین در این راستا جا دارد تجهیزات ایمنی در دستگاه های حفاری براساس استانداردها و ضوابط  HSEبازنگری و بروز رسانی شود.

وی افزود: ماهیت کار ما عملیاتی است و این مسئولیت ایجاب می کند که به طور مستمر روند پیشرفت و چالش ها بررسی ، پایش و با مشخص شدن علل و عوامل بروز مشکل، نسبت به رفع اشکالات که می تواند در شتاب بخشی در روند حفاری اثر گذار باشد در سریع ترین  زمان ممکن اقدام گردد.

موسوی فرآیند نگری و کار سیستمی در شرکت را مورد تاکید قرار دارد و طراحی و تهیه نرم افزارهای تخصصی به منظور تمرکز و پایش فعالیت ها، اصلاح ساختارها با هدف چابک سازی سازمان و استفاده از توانمندی  علمی و تخصصی همکاران نخبه را خاطرنشان و مدیریت برنامه ریزی تلفیقی را به نظارت کارشناسی بر عملکرد و فعالیت های شرکت در بخش های مختلف موظف کرد.

مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت ملی حفاری ایران با تقدیر از کارکنان شرکت در چهار دهه گذشته که با همت والای خود در جهت رشد و شکوفایی این مجموعه بزرگ صنعتی تلاش بی وقفه ای نمودند، گفت: مجموعه مدیران و کارکنان سختکوش شرکت جا دارد با همدلی، انسجام و خرد جمعی عزم خود را جزم و در جهت بالندگی هر چه بیشتر این سازمان به عنوان یک گنجینه ارزشمند در صنعت نفت کشور تمامی مساعی خود را به کار گیرند.

وی با اشاره به اینکه تمامی دستگاه های حفاری شرکت از جمله سه دکل دریایی ملکی باید به موقع بازسازی و نوسازی (اورهال) و روز آمد شوند، افزود: اداره بازاریابی و همکاری های بین المللی شرکت می بایست نسبت به بازاریابی و زمینه سازی برای حضور فعال در مناقصات داخلی و بین المللی تلاش بیش از پیش نماید.

در این نشست سعید قربانی مدیر HSE ، مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و فوریت های پزشکی و بابک زنگنه مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت گزارشی از حوزه مسئولیت خود را در یک هفته گذشته ارایه دادند.

در این جلسه مقرر شد نشست های هفتگی این کمیته تحت عنوان جلسات صبحگاهی به صورت روزانه برگزار شود و در مورد مسائل و موارد طرح شده که منتج به نتیجه شود، تصمیم گیری و برای اجرا به واحدهای ذیربط ابلاغ گردد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.