×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

برگزاری کارگاه آموزش مهارتهای زندگی با رویکرد نوین به کارکنان بهزیستی خوزستان

کارگاه آموزشی سه روزه ” مهارتهای زندگی با رویکرد نوین” ویژه کارکنان بهزیستی خوزستان۲۶ تا۲۸ آذرماه در سالن اجتماعات بهزیستی خوزستان برگزار می شود.
معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی خوزستان در این باره گفت:این دوره به همت معاونت امور توسعه پیشگیری استان  و به منظور ارتقاءسطح بهداشت روان کارکنان و به روز رسانی اطلاعات و دانش آنها طی سه روز برگزار می شود.
علی حسن زاده تصریح کرد: در این کارگاه کلیه کارکنان مهارت های ارتباطی، مهارت جرأت مند ی ومدیریت خشم را آموزش می بینند .
وی با اشاره به اینکه مهارت های زندگی یک برنامه پیشگیرانه و ارتقایی است ، گفت: مهارت های زندگی آموزش های روانشناختی  است که به افراد کمک می کند علاوه بر پیشگیری از آسیب های روانی – اجتماعی ، توانایی  های خود را ارتقا دهند .
حسن زاده افزود: از آنجا که هدف برنامه آموزشی مهارت های زندگی ارتقا سطح سلامت روان افراد و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است ، مهارت هایی در این برنامه آموزشی مطرح می شود که با هدف برنامه متناسب باشد .
معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی خوزستان گفت: محتوای برنامه مهارت زندگی با رویکرد جدید تلفیقی از معتبرترین مدل های حال حاضر در حوزه آموزش مهارتهای زندگی است با ده مهارت اصلی شامل: مهارت خود آگاهی، مهارت همدلی،مهارت برقراری رابطه موثر (ارتباطات اجتماعی )، مهارت روابط بین فردی سازگارانه (ارتباطات بین فردی ) ، مهارت تصمیم گیری ، مهارت حل مساله، مهارت تفکر انتقادی، مهارت تفکر خلاق، مهارت مقابله با هیجانات منفی و مهارت مقابله با استرس.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در این مهارت‌ها فرد علاوه بر رسیدن به آرامش و تعادل در زندگی فردی و اجتماعی به ایفای نقش در زندگی خود می‌پردازد و امیدواریم  شاهد اجتماعی مطلوب و با کمترین آسیب های اجتماعی باشیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.