×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

جلسه ستاد صیانت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد

با حضور معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان جلسه اعضای ستاد صیانت استان در معاونت هنری و سینمایی این اداره کل برگزار شد.

جلسه ستاد صیانت استان با حضور ناصر چنانی معاونت هنری و سینمایی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، سرهنگ اسداله زاده معاونت اماکن نیروی انتظامی استان، مراد بدری رئیس اتحادیه فروشندگان محصولات فرهنگی، سید امین سپهریان رییس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی خوزستان و جمعی از کارشناسان هنری این اداره کل، دوشنبه ١٢ آذر ماه در دفتر معاونت هنری سینمایی این اداره کل برگزار شد.

در این نشست ناصر چنانی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ضمن اشاره به موضوعات این جلسه، گفت: جلسه ستاد صیانت استان با محوریت ضرورت تشکیل و عملی شدن طرح صیانت، تشکیل جلسات اعضای ستاد و تیم بازرسی و ضرورت ارسال مصوبات جلسه به اعضای ستاد برگزار می‌شود.

وی ایجاد نظام کنترلی و نظارت،بهینه‌سازی و سالم‌سازی شبکه‌های توزیع و عرضه آثار و محصولات فرهنگی و هنری را از وظایف مهم ستاد صیانت استان عنوان کرد و اظهار کرد: ایجاد امنیت فرهنگی، مقابله با تهاجم فرهنگی، ساماندهی، بهبود و توسعه فعالیت‌های شبکه توزیع و عرضه آثار فرهنگی و هنری و شناسایی عوامل مختلف در توزیع و عرضه آثار و محصولات فرهنگی و هنری از دیگر وظایف این ستاد در سطح استان خوزستان است.

در پایان سید امین سپهریان رییس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در خصوص آیین‌نامه جدید اجرایی ستاد صیانت توضیحاتی را ارائه داد و افزود: آیین‌نامه جدید، مفصل و مشروح است که تمام ضوابط و قوانین در آن گنجانده شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.