×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

خدمات مواکب مردمی به زوار اربعین حسینی یک حماسه کم نظیر بود

خدمات مواکب به زوار اربعین حسینی یک حماسه کم نظیری بود و لازم است در حد وسع خود از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر گردد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در حاشیه جلسه هفتگی معاونین این ستاد که در محل ستاد شهرستان اهواز برگزار گردید حجه الاسلام والمسلمین سیدمحمود موسوی مسؤل ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان ضمن بیان اهمیت کار خالصانه برای جلب رضای خداوند با اشاره به فعالیت مواکب مردمی در ایام اربعین گفت: خدمات این مواکب به زوار اربعین حسینی یک حماسه کم نظیری بود و لازم است در حد وسع خود از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر گردد.

موسوی افزود: مجموعه ستاد اهواز برای ساماندهی نزدیک به نیمی از مواکب چذابه که متعلق به شهرستان اهواز بوده است خالصانه زحمات طاقت فرسایی متحمل شده اند که در اینجا از تک تک این عزیزان تشکر و قدردانی می شود.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به حمداله در سال جاری با حمایت ها و پشتیبانی خیرین و مردم دوستدار اهل بیت(ع) این ستاد توانسته اقدامات قابل توجهی را در جهت عمران و آبادانی عتبات مقدسه و تسهیل زیارت زایرین حرم های مطهر انجام دهد.
وی افزود: اقدامات بزرگی که این ستاد در کنار سایر پروژه ها  در سال جاری انجام داده است ساخت و تحویل قاطع(دیواره فلزی شیشه ای) اطراف ضریح مطهر حرم های حضرت ابالفضل العباس(ع) و حرم امامین عسکریین(ع) بود که کارگاه ساخت آنها در آبادان و عمده آن توسط خیرین آبادانی به انجام رسیده است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.