×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

رونمایی از ۱۲ عنوان کتاب های تخصصی کاربردی در صنعت حفاری

در دومین روز  کاری دهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری – خوزستان، ۱۲ عنوان کتاب های فنی و تخصصی کاربردی در صنعت حفاری که توسط متخصصان و کارشناسان شرکت ملی حفاری ایران به رشته تحریر در آمده است با حضور مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت رونمایی شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در آیین رونمایی که از این کتاب ها تعدادی از مولفین، جمعی از متخصصان و کارشناسان صنعت نفت و حفاری و نمایندگان رسانه های جمعی حضور داشتند .

در این آیین اعلام شد ۹ عنوان از کتاب ها تالیف و سه عنوان  ترجمه است که بیشتر آنها قابل تدریس در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه ها و مراکز آموزش علمی زیر مجموعه صنعت نفت و حفاری می باشند .

در این مراسم مهندس سید عبدالله موسوی از تلاش های کارکنان این شرکت در کسب علم و دانش و توفیق در تهیه و انتشار کتاب های تخصصی و مستند سازی تجربیات گرانسنگ در عرصه کار در صنعت راهبردی حفاری تقدیر کرد .

این کتاب ها شامل: « سیال حفاری کاربردی»  و «سیالات حفاری زمین گرمایی»  مولف احمد بهرامی عیسی آبادی، « مهندسی سیال حفاری و تنش های درون چاهی حین حفاری» و « شیمی آزمایشگاهی و سیالات حفاری» محقق و نویسنده امید علی ممبینی گوداژدر، « مدیریت دانش و مهارت های کارکنان» مولف بهرام قاسمی قاسم وند، «ایمنی و آتش نشانی شغل نیست: عشق و ایثار است»  مولف احمد جهانفر، «شبیه سازی جدا کننده سه فازی با استفاده از دینامیک سیالات محاسباتی» نویسنده بنت الهدی احمدی و «۱۰۰ نکته کلیدی برای کارکنان دستگاه حفاری» مولف سید مرتضی سادات نوریه می باشند .

همچنین « رفتار فازی هیدروکربورها»، مترجم سید مرتضی سادات نوریه، « راهنما و دستورالعمل زمین شناسی سرچاهی  تالیف دکتر حسین امیری بختیار، مهندس اسماعیل ایزدی و مهندس توفیق هادی زاده»،« سفارشات و کنترل موجودی کالا » مولف علیرضا احمد نژاد و «زمین شناسی فیزیکی ترجمه پروفسور بهمن سلیمانی و حدیت وفایی» عناوین دیگر کتاب های ارایه شده در غرفه شرکت ملی حفاری ایران در این نمایشگاه است .

دهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری – خوزستان روز پنجشنبه (اول آذرماه) با حضور ۲۲۰ شرکت سازنده، تولید کننده و تامین کننده قطعات، تجهیزات و کالای ساخت داخل در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان خوزستان در اهواز گشایش یافت و تا روز یکشنبه (چهارم آذرماه) همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ برای بازدید عموم دایر است

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.