×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در استان خوزستان آغاز به کار کرد

سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران همزمان با سراسر کشور در سینما ساحل اهواز برگزار شد.

سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران با حضور محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ناصر چنانی معاون هنری و سینمایی این اداره کل و جمع کثیری از هنرمندان و هنردوستان در سینما ساحل اهواز آغاز به کار کرد.

ناصر چنانی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در خصوص این جشنواره اظهار کرد: اگر بخواهیم در آینده سینمایی قابل قبول، مطلوب و پیشرو داشته باشیم باید در حوزه فیلم کوتاه سرمایه‌گذاری ویژه‌ای صورت گیرد فیلم کوتاه بی‌واسطه به جامعه و کشور متصل است و خیلی از حاشیه‌های سینمای داستانی بلند را ندارد.

وی افزود: فیلمساز به صورت آزادانه و خالص‌ به دنیایی از تجربیات نو دسترسی پیدا می‌کند و به همین دلیل فیلم کوتاه هر کشور دریچه‌ای به احوالات آن جامعه است.

چنانی خاطر نشان کرد: جشنواره فیلم کوتاه با موضوعات مختلفی از جمله داستانی، پویانمایی، و موضوعات دیگر برگزار شد و وجود این گونه موضوعات در فیلم‌ها می‌تواند به گسترش فرهنگ‌سازی و شناساندن آن‌ها به مخاطبان تأثیرگذار بوده و به شکل گیری یک جریان اخلاقی در سینمای کوتاه ما کمک کند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن اشاره به استقبال چشمگیر مردم از این جشنواره خاطر نشان کرد: سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در استان خوزستان نسبت به سال گذشته رشد بسیار خوبی داشته است.

همچنین چنانی از برگزاری جشنواره بین المللی فیلم حقیقت از ٢٢ تا ٢۴ آذر ماه در اهواز خبر داد.

در پایان این مراسم از کتاب‌های بیست نشست تخصصی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تهران، کم یعنی زیاد ترجمه محمد گذرآبادی، ترکیب‌بندی تصویر در سینما و تلویزیون ترجمه حمید رضا احمدی لاری و نشست‌های تخصصی به صورت لوح فشرده دی وی دی جشنواره کوتاه در سال های گذشته رونمایی شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.