×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

نشست صمیمانه استاندار خوزستان با جمعی از فعالان فرهنگی و هنری کوی ملاشیه اهواز

با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، نشست صمیمانه با فعالان فرهنگی و هنری کوی ملاشیه اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، این نشست با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، محمد صادق کریمی‌کیا مدیر کل امور اجتماعی استانداری، رضا کیانی مشاور هنری استاندار، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، معاونان این اداره کل و جمعی از فعالان حوزه‌های فرهنگی و هنری کوی ملاشیه اهواز، یک شنبه ٢۵ آذر ماه در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

در این نشست محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن اشاره به تاسیس باشگاه‌های کتابخوانی در استان اظهار کرد: تاسیس باشگاه‌های کتابخوانی در استان خوزستان از اتفاقات خوب و تاثیرگذار در حوزه کتاب است.

وی افزود: ۴۵٠ باشگاه کتابخوانی در استان خوزستان در حال فعالیت هستند که در هر باشگاه ١٢ تا ١٨ نفر در حال آموزش هستند که از این تعداد باشگاه کتابخوانی، ١۵ باشگاه در منطقه کوی ملاشیه فعال هستند.

جوروند در ادامه ضمن اشاره به فعالیت‌های انجام شده در کوی ملاشیه اهواز افزود: ملاشیه زمینه‌های فرهنگی بالایی دارد و فعالیت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، قرآنی و دینی در این منطقه صورت گرفته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: اگر نگاه ویژه‌ای به این مناطق کم‌برخوردار در استان داشته باشیم می‌توانیم کارهای بزرگی را در سطح استان و حتی در گستره ملی تعریف کنیم.

در ادامه این نشست فعالان فرهنگی و هنری کوی ملاشیه اهواز گزارشی از فعالیت‌های خود را در حوزه‌های مختلف ارائه دادند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.