×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

نشست معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند با جمعی از سرمایه گذاران

جمعی از سرمایه گذاران و صنعتگرانی که به منظور بازدید از ظرفیت های تجاری منطقه آزاد اروند و بصره وارد این منطقه شده بودند در نشستی با حضور معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند حضور پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، جمعی متشکل از سرمایه گذاران و صنعتگرانی از استان های مختلف کشور به منظور بازدید از ظرفیت های تجاری منطقه آزاد اروند و بصره وارد این منطقه شدند.

در همین راستا نشستی با حضور سیدعلی موسوی معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر در مجلس، روسای اتاق های بازرگانی خرمشهر و بصره و این هیئت در محل اتاق بازرگانی خرمشهر برگزار شد.

سید علی موسوی در این نشست اظهار کرد: منطقه آزاد اروند دارای ظرفیت های ارتباطی مانند راه آهن، فرودگاه، راه آبی و زمینی است و با یکی از استان های پر ظرفیت اقتصادی عراق نیز هم مرز است.

وی با اشاره به نقش پررنگ صادرات و واردات در منطقه آزاد اروند، بیان کرد: صادرات، ترانزیت و صادرات مجدد بخش مهمی از چرخه اقتصادی این منطقه را تشکیل می‌دهند.

موسوی گفت: حجم سرمایه‌گذاری داخلی در منطقه آزاد اروند در سال گذشته بالغ‌بر یک هزار میلیارد تومان و حجم سرمایه‌گذاری‌های خارجی در این مدت ۲۵۰ میلیون دلار بوده است.

وی افزود: وجود صنایع بالادستی و پایین‌دستی نفتی، صنایع گازی، صنایع کشتی‌سازی و دیگر حوزه‌های صنعتی توانسته در کنار ثبت آسان شرکت‌ها و کاهش بروکراسی اداری بر جذابیت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اروند بیفزاید.

این هیئت در ادامه سفر خود از ظرفیت های صنعتی و تجاری منطقه آزاد اروند و بصره دیدن کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.